۴ آلت کوین با پتانسیل رشد بالا از نظر اسکات ملکر

۴ آلت کوین با پتانسیل رشد بالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰

اسکات ملکر (Scott Melker) یکی از تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی در توییتر خود که بیش از ۵۵۰ هزار دنبال کننده دارد، اقدام به معرفی ۴ آلت کوین با پتانسیل رشد بالا کرده است که در این خبر از بیتستان قصد داریم به آن‌ها بپردازیم و نکات گفته شده در رابطه با هر ارز را ذکر کنیم.

۴ آلت کوین با پتانسیل رشد بالا

اسکات ملکر (Scott Melker) تحلیلگر ارزهای دیجیتال ۴ ارز را معرفی کرده که دارای پتانسیل رشد بسیار بالایی هستند. این تحلیلگر و تریدر معروف، ارزهایی مثل Polygon و Tezos را به همراه دو آلت کوین دیگر معرفی کرد و گفت که آلت کوین Tezos بیشترین میزان رشد را خواهد داشت.

این افزایش از ارزش فعلی MATIC (حدود ۱/۲۸ دلار) تخمین زده شده و احتمالا تا ۴۰ درصد نیز رشد پیدا خواهد کرد.

۴ آلت کوین با پتانسیل رشد بالا

رمزارز دیگری که در لیست منتشر شده معرفی شده بود، سروم (SRM) نام دارد. به گفته ملکر، SRM مسیر MATIC را دنبال می‌کند و برای دستیابی به رشد ۵۰ درصدی خیز بر می‌دارد.

سروم (SRM)

مورد بعدی که به آن اشاره کرده، بازار پولی غیر متمرکز میان زنجیره‌ای Kava.io (KAVA) نام دارد که به گفته Melker می گوید به رکود خود پایان داده و در حال افزایش ۴۶ درصدی از قیمت فعلی خود یعنی ۶/۲۸ دلار است.

بازار پولی غیر متمرکز میان زنجیره‌ای Kava.io (KAVA)

تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است، با نگاهی به پلتفرم قرارداد هوشمند Tezos (XTZ) می‌توان این گونه برداشت کرد تنها یک مقاومت در مقابل خود دارد تا رشد روز افزونی را به ثبت برساند. سطح قیمت فعلی تزوس در حدود ۷/۵۰ دلار است و می‌تواند محدود ۸ دلار را هم به راحتی لمس کند.

پلتفرم قرارداد هوشمند Tezos (XTZ)

منبع: dailyhodl

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
تزوس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.