قیمت رمزارز هوش مصنوعی CQT بیش از ۴۰ درصد رشد کرد!

رشد ۴۰ درصدی قیمت رمزارز هوش مصنوعی CQT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: با افزایش علاقه کاربران به حوزه هوش مصنوعی، قیمت توکن‌های مربوط به این حوزه نیز رشد کرده است. یکی از این توکن‌ها، CQT نام دارد که موفق شده در یک هفته‌ی اخیر، حدود ۴۰ درصد رشد کند. علاوه بر رشد ۴۰ درصدی قیمت رمزارز هوش مصنوعی CQT، دیگر رمزارزهای این حوزه (Ai) نیز روند صعودی به خود گرفته‌اند.

رشد ۴۰ درصدی قیمت رمزارز هوش مصنوعی CQT

با افزایش علاقه کاربران به جدیدترین فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی، به خصوص مدل‌های تولیدی GPT-4 و DALL·E 3، قیمت توکن‌های مرتبط با زمینه‌ی هوش مصنوعی مثل CQT رشد کرده است. به سبب افزایش علاقه به هوش مصنوعی، بسیاری از رمزارزهای قدیمی این حوزه نیز روند صعودی به خود گرفته‌اند.

رمزارز CQT ارز دیجیتال اصلی تولیدکننده زیرساخت کووالنت است که رشد چشمگیری به ثبت رسانده. این توکن در چند روز گذشته نزدیک به ۴۲ درصد رشد کرده است.

رشد ۴۰ درصدی قیمت رمزارز هوش مصنوعی CQT

همانطور که بیان کردیم، بسیاری از رمزارزهای مربوط به این حوزه نیز رشد کرده‌اند. برای مثال ارزش بازار توکن DexCheck (DCK) تنها در هفت روز، دو برابر شده. این توکن با رشد ۸۶ درصدی توانست به سطح ۰,۰۳۲۷ دلار برسد. ارزش توکن Trustverse (TRV) نیز تقریبا سه برابر شده است.

Verasity (VRA)در مقایسه با دیگر توکن‌ها بیشترین رشد را داشته. جالب است بدانید که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ توکن‌های مرتبط با حوزه هوش مصنوعی، تا ۱۰۰۰ درصد رشد کرده‌اند.

با توجه به اطلاعات و داده‌های موجود، با اطمینان می‌توان گفت که توکن‌های حوزه هوش مصنوعی در هفته گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند.

منبع: U.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.