در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، ۴۰۰ میلیون دلار از سرمایه کاربران لیکوئید شد

لیکوئید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۱

کارشناسان ارزهای دیجیتال مدتی بود ریزش قیمت بیت‌کوین را هشدار می‌دادند. این رمزارز در ساعات اولیه روز به صورت ناگهانی به زیر 20 هزار دلار سقوط کرد. در این بین، منتشر شدن خبر لیکوئید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، باعث نگرانی شدید کاربران ارزهای دیجیتال شد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

لیکوئید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار

در چند هفته گذشته بازار بیت‌کوین در وضعیت مثبتی قرار داشت و طی این مدت این ارز دیجیتال بزرگ پیشرفت خوبی از خود نشان می‌داد، اما بیت‌کوین، امروز تغییر روند داد و با کاهش قیمت مواجه شد.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته و به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرده است. در پی ریزش قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶۰ میلیون دلار از سرمایه کاربران لیکویید شد.

امروز بازار ارزهای دیجیتال به رنگ قرمز درآمد و در ۲۴ ساعت گذشته اکثر ارزهای دیجیتال کاهش قیمت داشتند. طبق گزارشات منتشر شده، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار از موقعیت‌های خرید و فروش کل بازار، لیکویید شده است.

در نتیجه تلاش بایننس برای انحلال دارایی FTT  و مشاجره بین Changpeng Zhao و Sam Bankman-Fried، توکن بومی FTX (FTT) در زمان نگارش بیشترین افت را داشت. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ درصد کاهش یافته است.

بیت‌کوین نیز در شرایط فعلی بازار ضربه بزرگی خورده و برای اولین بار در دو هفته اخیر به زیر سطح ۲۰ هزار دلار سقوط کرده است. توکن‌های دیگر نیز وضعیت بهتری ندارند و اتر و XRP نزدیک به ۶ درصد کاهش یافته‌اند.

با نگاهی به وضعیت میم‌کوین‌ها می‌توان گفت وضعیت این ارزهای دیجیتال حتی بدتر از ارزهای دیگر است. طی ۲۴ ساعت ارزش دوج‌کوین (DOGE) بیش از ۱۲ درصد و ارزش شیبااینو (SHIB) تقریباً ۸ درصد سقوط کرده است.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال حدود ۱/۰۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که این رقم در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.