جابجایی ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ: آیا قیمت افزایش می‌‎یابد؟

جابجایی ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: یک نهنگ ناشناس اوایل این هفته بیش از ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم را جابجا کرد. جالب است بدانید جابجایی ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ یکی از بزرگ‌ترین تراکنش‌های انجام شده در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه اتریوم است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

جابجایی ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ

اوایل این هفته یک نهنگ ناشناس اقدام به جابجایی بیش از ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم کرد. این اقدام توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده. انتقال صورت گرفته، ابتدا توسط ردیاب بلاک‌چین Whale Alert رویت شد.

جالب است بدانید که کارمزد این تراکنش کلا ۳/۳۸ دلار اتریوم بود. به گفته santiment، تراکنش انجام شده یکی از بزرگترین انتقالات در 5 سال گذشته است.

جابجایی ۵۰۵ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ

جالب است بدانید که کیف پول ناشناس دیگری نیز تقریبا ۷۷,۴۸۲/۱۶ اتریوم را در شش تراکنش جداگانه به آدرس‌های مختلفی انتقال داد. از آنجایی که اتریوم در حال حاضر بالای سطح ۱/۸۷۰ دلار معامله می‌شود، مجموع ارزش این تراکنش‌ها به بیش از ۱۴۵ میلیون دلار می‌رسد.

در ماه گذشته نیز Santiment فاش کرد، حرکت‌های غیر عادی در نمودارهای اتریوم مشاهده می‌شود. طبق گزارش این شرکت، دو آدرسی که به مدت ۵ سال غیرفعال بودند، دلیل اصلی این جابجایی‌ها هستند. از نظر تاریخی، فعال شدن آدرس‌های غیرفعال اغلب نشان دهنده تغییرات عمده قیمت، معمولا در جهت مثبت است.

این شرکت همچنین از دو کیف پولی نام برد که در نوامبر ۲۰۱۸، حدود ۱۵۰ هزار اتریوم جمع آوری کردند؛ اما کل دارایی‌های خود را در ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ به فروش رساندند.

با توجه به این گزارشات، انباشت ۱۵۰,۰۰۰ اتریوم در اواخر سال ۲۰۱۸ همزمان با کاهش قیمت‌ها به زیر ۱۲۵ دلار بود که تنها چند هفته قبل از رسیدن بازار به پایین‌ترین حد خود، افزایش قیمت رخ داد.

منبع: cryptoglobe

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.