قیمت api3 بیش از 70 درصد رشد کرد!

رشد 70 درصدی قیمت api3 پس از لیست شدن در Bitget
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پلتفرم API3 که با هدف حل چالش‌های قراردادهای هوشمند با ارائه دسترسی ایمن و قابل اعتماد به داده‌های دنیای واقعی طراحی شده، در یک ماه گذشته بیش از 70 درصد رشد کرده. رشد 70 درصدی قیمت api3 پس از لیست شدن در Bitget اتفاق افتاده است.

رشد 70 درصدی قیمت api3 پس از لیست شدن در Bitget

توکن بومی پلتفرم API3 که با هدف حل چالش‌های قراردادهای هوشمند با ارائه دسترسی ایمن و قابل اعتماد به داده‌های دنیای واقعی طراحی شده، در بازه زمانی یک ماهه بیش از 70 درصد رشد کرده است.

طبق داده‌های منتشر شده توسط coingecko، با این رشد ارزش بازار توکن api3 به 347 میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر نیز این توکن در محدوده‌ی 3.31 دلار معامله می‌شود.

بر اساس گزارشات، یکی از دلایل اصلی این رشد چشمگیر قیمت ناشی از لیست شدن توکن در صرافی Bitget بود.

به گفته فعالان و تحلیلگران بازار، سطح مقاومت تعیین شده برای این توکن، محدوده‌ی 3.40 تا 3.60 دلار است. در صورت رشد قیمت و شکسته شدن این سطوح، احتمال رشد بیشتر وجود دارد. گفتنی است که شاخص قدرت نسبی API3 نیز به محدوده‌ی 86 رسیده است.

هدف API3 تسهیل ایجاد و کسب درآمد از APIهای غیرمتمرکز در مقیاس بزرگ (dAPIs) است. با گسترش فناوری بلاک‌چین به صنایعی مانند: مدیریت زنجیره تامین و بانکداری غیرمتمرکز، رفته رفته این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.