قیمت توکن PERP در عرض 48 ساعت، ۹۰ درصد رشد کرد!

رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پروتکل perpetual که با نماد PERP شناخته می‌شود، در ۴۸ ساعت گذشته ۹۰ درصد رشد کرده. رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP موجب شد تا توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ به این پروژه جلب شود.

رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP

PERP، توکن بومی پروتکل perpetual ، یکی از دارایی‌های برتر بازار است که در ۴۸ ساعت گذشته تقریبا ۹۰ درصد (نسبت به ATH سال ۲۰۲۳) رشد کرده. بنیاد perpetual نیز تقریبا ۹۰۳,۰۰۰ توکن PERP را به ارزش تقریبی ۶۹۱,۰۰۰ دلار به صرافی بایننس منتقل کرد.

رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP

با توجه به گزارشات Liokonchain، کیف پول این بنیاد از ماه مارچ به طور مرتب توکن‌ها را به صرافی بایننس منتقل می‌کرد.

جالب است بدانید که این توکن بعد از رسیدن به سطح ۱/۲۲ دلار در ماه مارس، با ۶۵ درصد افت قیمت به ۰/۳۸ دلار در ماه ژوئن سقوط کرده بود.

رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP

Perpetual یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به کاربران اجازه می‌دهد معاملات آتی دایمی رمزنگاری را انجام دهند. همچنین این پروتکل از نقدینگی متمرکز پشتیبانی می‌کند، ویژگی که اولین بار در Uniswap نسخه ۳ معرفی شد.

از طریق این تبادل، کاربران DeFi یک جایگزین برای Binance یا Coinbase دارند که هر دو متمرکز هستند. تا ۶ سپتامبر، ارزش کل دارایی قفل شده (TVL) در صرافی حدود ۱۲ میلیون دلار بود که نسبت به ۱۸ میلیون دلار در اواخر ژوئیه ۲۰۲۳ کاهش داشت. همانطور که داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد، PERP بدون هیچ افزایش شدیدی در TVL در حال رشد است.

رشد ۹۰ درصدی قیمت توکن PERP

ردیاب‌ها گزارش می‌دهند که بنیاد Perpetual حدود ۷ میلیون PERP را در بایننس به ارزش بیش از ۴/۶۲ میلیون دلار نگهداری می‌کند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.