درخواست معامله‌گران برای اضافه شدن شیبا اینو در Robinhood

درخواست معامله گران برای اضافه شدن شیبا اینو در Robinhood
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۰

شیبااینو که به عنوان یکی از رقبای اصلی دوج کوین شناخته می‌شود، در بین معامله‌گران خرد بازار ارزهای دیجیتال توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. همین امر نیز سبب شده تا صرافی‌های بزرگ به مرور زمان این ارز را در خود لیست کنند. اخیرا نیز جامعه سرمایه‌گذاران شیبا اینو معروف به ShibArmy، حدود ۲۵۰ هزار امضا جمع‌آوری کرده‌اند تا صرافی Robinhood اقدام به لیست کردن شیبااینو کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات درخواست معامله گران برای اضافه شدن شیبا اینو در Robinhood را بررسی کنیم.

درخواست معامله گران برای اضافه شدن شیبا اینو در Robinhood

۲۵۰,۰۰۰ معامله‌گر ارز شیبااینو، طوماری را برای اضافه کردن Shiba Inu (SHIB) در Robinhood امضا کرده‌اند. ارز شیبا به عنوان رقیب اصلی دوج کوین همچنان حالت صعودی دارد و ارزش آن به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند.

افزایش چشمگیر قیمت Shiba Inu (SHIB) در ماه اکتبر توجه بسیاری را به خود خود جلب کرد. به دنبال افزایش قابل توجه ارزش این ارز، تقاضا برای افزودن شیبااینو به پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری محبوب افزایش یافته، زیرا هزاران سرمایه‌گذار به Robinhood درخواست داده‌اند تا از این رمزارز پشتیبانی کند.

ShibArmy با امضای طوماری در Change.org، از پلتفرم تجاری Robinhood خواستند تا این ارز رمزنگاری شده محبوب را در خود لیست کند تا بتوانند در این صرافی نیز اقدام به خرید و فروش شیبااینو نمایند.

در زیر می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

رونمایی از کیف پول Robinhood بعد از اتمام آزمایش‌های اولیه

جالب است بدانید که ۶۲ درصد درآمد Robinhood در معاملات رمزارز در، سه ماهه دوم مربوط به لیست کردن Dogecoin بود.

طبق گفته پلتفرم تجزیه و تحلیل Etherscan، ارز Shiba Inu اخیراً از مرز ۷۳۰,۰۰۰ معامله‌گر و دارنده عبور کرده و تعداد دارندگان و معامله‌گران آن نیز دائما در حال افزایش است، اگر Robinhood اقدام به فهرست  کردن شیبااینو در خود نماید، دوباره شاهد افزایش چشمگیری در درآمد و حجم معاملات خود خواهد بود.

طومار امضا شده، اخیراً از ۲۴۶,۰۰۰ امضا عبور کرده است و همچنان برای رسیدن به نقطه عطف ۳۰۰,۰۰۰ ادامه دارد.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.