احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت ADA با ادامه یافتن روند فعلی

احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

کاردانو که رتبه خود به عنوان سومین ارز رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال را از دست داده، با کاهش قیمت مواجه شد و کارشناسان و تحلیلگران این حوزه کاهش ۱۰ درصدی قیمت ADA را پیش بینی می‌کنند. با بیتستان همراه باشید تا احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت ADA را بررسی کنیم.

کاردانو در حال حاضر جایگاه خود را در رده سوم ۱۰ ارز رمزنگاری شده از دست داده، زیرا قیمت آن علی‌رغم حرکت صعودی بازار کاهش پیدا کرده است. در حالی که سایر آلت‌کوین‌ها در کنار بیت‌کوین جمع شدند تا افزایش قیمت داشته باشند، ADA عمدتا راکد مانده بود.

با وجود هیاهویی که در مورد قابلیت قراردادهای هوشمند راه افتاد، حمایت از این دارایی کاهش یافته است. رسیدن ارزش این ارز بالای ۳ دلار، باعث شده بود که از BNB بایننس پیشی گرفته و در جایگاه ۳ ارزهای رمزنگاری شده قرار بگیرد، اما ADA این موقعیت را تسلیم BNB کرد و به رتبه ۴ سقوط نمود.

ADA ممکن است همچنان متحمل ضرر شود!

ADA ممکن است همچنان متحمل ضرر شود!

پروژه کاردانو در چند وقت اخیر هیچ خبر جابجایی و انتقالی در بازار نداشته است. اخباری مبنی بر سرمایه‌گذاری این پروژه در استارتاپ‌های کوچک‌تری که با تمرکز بر روی بلاک‌چین Cardano در حال رشد هستند، منتشر شده، با این حال، هیچ چیزی باعث ایجاد هیجان و تغییر در ارزش این رمزارز نشده است.

ورود کاردانو به فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) به تأخیر افتاده، زیرا اگرچه بلاک‌چین قادر به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند است، اما ساخت پروتکل‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات مالی غیر متمرکز به کاربران زمان زیادی لازم دارد.

توسعه دهندگان به سختی روی استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز خود (DApps) در شبکه کار می‌کنند و بنیاد Cardano از این پروژه‌ها پشتیبانی می‌کند، اما مدتی طول می‌کشد تا پروتکل‌های DeFi روی بلاک‌چین به صورت کامل راه بیافتند و کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

اگر دارایی دیجیتالی ADA پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پشتیبانی و افزایش قیمت نداشته باشد، احتمال سقوط به زیر ۲ دلار را خواهد داشت.

آغاز سفرهای موسس کاردانو به آفریقا و مصر:

Bitcoinist هفته گذشته گزارش داد که بنیانگذار Cardano چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در حال آماده شدن برای شروع تور در آفریقا است. هاسکینسون تأیید کرد که این تور در ۱۵ اکتبر آغاز خواهد شد.

هاسکینسون همراه با بنیاد کاردانو ، قصد دارد از استارتاپ‌های مختلف در قاره آفریقا که در حال توسعه بر روی بلاک‌چین هستند، بازدید کند. آن‌ها در صورت لزوم بودجه و آموزش‌های لازم را در اختیار این استارتاپ‌ها قرار خواهند داد و به آن‌ها کمک می‌کنند تا در شبکه کاردانو مستقر شوند.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از سفر چارلز هاسکینسون به آفریقای جنوبی به دست آورید

سفر مدیر عامل کاردانو به آفریقا برای حمایت از نوآوری‌های مبتنی بر کاردانو

منبع: newsbtc

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.