رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست‌ شدن در بایننس

رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست‌ شدن در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

پس از محبوبیت اخیر ENS و لیست شدنش در بایننس ارزش ENS بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت. برای خواندن خبر رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست‌ شدن در بایننس با بیتستان همراه باشید.

رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست‌ شدن در بایننس

یکی دیگر از دارایی‌های دیجیتالی که توجه مردم را به خود جلب می کند Ethereum Name Service [ENS] است. این پروژه در هفته گذشته به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و غول های صرافی را وادار کرد تا به آن توجه کنند.

بایننس، یکی از نام‌های برجسته در میان صرافی‌های متمرکز، نمی‌خواست فرصت‌های تبلیغاتی موجود ENS را از دست بدهد و به همین دلیل ENS را چهارشنبه لیست کرد.

در اطلاعیه غول صرافی آمده است:

بایننس خدمات (ENS) را فهرست می‌کند و تجارت جفت‌های تجاری ENS/BTC، ENS/BNB، ENS/BUSD و ENS/USDT را در ساعت ۰۷:۰۰ در تاریخ  ۲۰۲۱/۱۱/۱۰ باز خواهد کرد.

پس از آن که بایننس ENS را لیست کرد، بازار نقد ENS شاهد افزایش فوق‌العاده‌ی بیش از ۶۰ درصدی در ارزش خود بود.

بایننس به طور فعال توکن‌هایی را لیست می‌کند که توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند و به ندرت فرصت پاسخگویی به تقاضای مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهند.

پروتکل ENS، که توکن‌های غیرقابل تعویضی را صادر می‌کند، با تمرکز مردم بر آلت‌کوین‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، طرفداران زیادی جمع کرده است.

ENS پس از لیست شدن در بایننس در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت.

واکنش کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی!

برای خواندن خبر کلیک کنید

ایردراپ سه شنبه ENS

به کاربران اولیه این پروژه، روز سه‌شنبه با یک ایردراپ پاداش داده شد که طی آن ENS یک نشان به آن‌ها داد. همچنین این حرکت جرقه‌ای را در بازار ENS برانگیخت و طبق گزارش‌ها منجر به کارمزد پنج رقمی فوری برای بسیاری از دارندگان شد. در همین حال، کاربرانی که چندین آدرس ENS را در چندین کیف پول ثبت کرده بودند، توانستند airdrops شش رقمی دریافت کنند.

ENS در ایردراپ خود ۲۵ میلیون توکن پخش کرد و در هیاهوی بازار با ارزش ۸۵ دلار دست به دست شد. ارزش بازار ENS بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بود. کاربران می‌توانند توکن‌های اختصاص داده شده خود را تا ۴ می ۲۰۲۲ مطالبه کنند.

طبق گفته این تیم، سطوح پایین به طور متوسط ​​۲۰۰ توکن ENS دریافت کردند و فعال‌ترین شرکت کنندگان ۱۰۰۰ ENS دریافت کردند. بنابراین، با قیمت عمده، حتی کم‌ترین ایردراپ ۱۷۰۰۰ دلار ارزش داشت.

پس از لیست ENS در بایننس، کاربران می توانند آن را با بیت‌کوین، بایننس‌کوین، بایننس USD و تتر معامله کنند.

منبع: ambcrypto

اتریوم بیت کوین تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.