لیست شدن ارز گالا در بایننس منجر به صعود آن شد! 270% رشد

لیست شدن ارز گالا در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

Gala یک پروژه متمرکز بر بلاک‌چین، نوع جدیدی از پلتفرم‌های بازی در بازار ارز دیجیتال است که تا حدی توسط بازیکنان اداره می‌شود. کاربران این بازی می‌توانند با انجام بازی گالا به توکن‌های این ارز دیجیتال دست یابند. آیتم‌هایی مثل GALA در دسته توکن بازی‌های غیر مثلی هستند. توکن غیرمثلی یا NFT یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که این امکان را به افراد می‌دهد تا در بازی‌ها از شخصیت منحصر به فرد استفاده کنند. اما لیست شدن ارز دیجیتال (GALA) توسط بایننس (BNB) منجر شد، این ارز دیجیتال با افزایش قیمت ۲۷۰ درصد به بالاترین حد خود برسد. برای اطلاع از جزئیات لیست شدن ارز گالا توسط بایننس با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن ارز گالا در بایننس

NFT و بازی‌های کسب درآمد دو مورد از داغ‌ترین موضوعات حوزه رمزنگاری هستند زیرا هریک از این‌ها می‌تواند راه جدیدی برای جذب کاربران محسوب شوند و همچنین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که به افراد این امکان را می‌دهد تا به جای هزینه کردن، کسب درآمد کنند.

داده‌های مربوط به Coin telegraphy markets pro و TradingView نشان می‌دهند که ارز دیجیتال gala پس از رسیدن به کمترین سطح ۰٫۰۲۱ دلار در ۱۲ سپتامبر، در روز ۱۳ سپتامبر با ۲۷۰ درصد افزایش به بالاترین سطح خود رسید که ۰٫۰۷۷ دلار بود.

افزایش قیمت ناگهانی و انفجار حجم معاملات پس از لیست شدن GALA توسط بایننس منجر شد تا قیمت‌ها به سرعت حرکت کنند و افزایش داشته باشند.

لیست شدن در بایننس به افزایش قیمت ارز دیجیتال GALA کمک کرد. علاوه بر این، ارز دیجیتال GALA از چند ماه پیش درحال رونق دادن NFT بود.

اولین فروش ارز گالا:

در روز ۱۱ آگوست Gala games اولین فروش خود که از ارز دیجیتال VOX را اعلام کرد. علاوه بر فروش gala games، پلتفرم VOX به روزرسانی‌های جدید برای بازی Town star منتشر کرد و در این پروژه جزئیات بازی‌های جدید مانند Spider tanks را به نمایش گذاشت. با این حرکات، Gala  می‌تواند راهی را که سایر بازی‌ها مانند Axie infinity که منجر به افزایش قیمت آن شده بود را دنبال کند.

آپدیت جدید بیت کوین کور بعد از ۸ ماه همکاری بیش از ۱۰۰ دولوپر

ادامه خبر را بخوانید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.