کوین بیس مراکز فناوری جدیدی را در برزیل و سنگاپور افتتاح می‌کند

افتتاح مراکز فناوری جدید توسط کوین بیس در برزیل و سنگاپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

Coinbase Global Inc روز دوشنبه اعلام کرد که مراکز فناوری جدیدی را در برزیل و سنگاپور افتتاح می‌کند. کوین‌بیس که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی‌های جهان به شمار می‌رود، با اعلام این خبر، شاهد رشد ۰/۸ درصدی در سهام خود بود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از افتتاح مراکز فناوری جدید توسط کوین بیس در برزیل و سنگاپور خدمتتان قرار دهیم.

افتتاح مراکز فناوری جدید توسط کوین بیس در برزیل و سنگاپور

طبق اعلام رسمی از سمت Coinbase Global Inc، این صرافی در صدد راه‌اندازی مراکز فناوری جدید در برزیل و سنگاپور است. بعد از انتشار این خبر، سهام صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس روز دوشنبه ۰/۸ درصد افزایش یافت.

این شرکت در اوایل سال جاری اولین مرکز فناوری خود را در هند افتتاح کرد و همچنان در این منطقه به استخدام نیروی کار در بخش‌هایی مثل مهندسی، طراحی و نقش‌های دیگر ادامه می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال در وبلاگ خود اعلام کرد که تیم مهندسی جدیدی را در دو منطقه برزیل و سنگاپور ایجاد خواهد کرد، این در حالی است که قبلاً رهبران مهندسی ارشد خود را در هر دو کشور استخدام کرده بود.

Coinbase گفت:

به عنوان یک شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، جاه طلبی ما این است که بتوانیم استعدادها را در هر نقطه‌ای از جهان که در آن زندگی می‌کنند، استخدام کنیم.

همچنین این صرافی افزود:

با این حال، ما همچنین چالش‌های پیش روی تیم‌های ایجاد شده را تشخیص می‌دهیم و برای به حداکثر رساندن مشکلات و ایرادات در کارایی، همکاری و اجرا سخت کار می‌کنیم.

صرافی اف‌تی‌ایکس با کنار زدن کوین بیس، بهترین صرافی آمریکا شد!

برای مشاهده خبر، کلیک کنید

Coinbase این مراکز را به عنوان راهی برای به دست آوردن دانش فنی و اطلاعات خاص بازار در سراسر مناطق کلیدی که به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد، محسوب می‌کند.

منبع: investing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.