مردم برزیل در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند!

سرمایه گذاری مردم برزیل روی رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

براساس گزارشات جدید، برزیلی‌‌ها بیش از ۴ میلیارد دلار رمزارز خریداری کرده‌اند. سرمایه‌گذاران برزیلی بازار دیجیتال ماهانه بیش از ۳۵۰ میلیون دلار ارز رمزنگاری شده خریده‌اند. برای اطلاع از خبر سرمایه گذاری مردم برزیل روی رمزارزها با بیتستان همراه باشید.

براساس آمار بانک مرکزی، مردم برزیل از ابتدای سال جاری بیش از ۴ میلیارد دلار از رمزارزها را خریداری کردند و تخمین زده می‌شود، این میزان امسال دو برابر افزایش داشته باشد.

میزان خریداری رمزارزها در ماه ژانویه ۳۵۰ میلیون دلار بوده است. اوج جهش خرید رمزارزها در ماه مه صورت گرفت که در آن ماه میزان خرید ۷۵۶ میلیون دلار بود.

از ماه مه میزان خرید کمتر شده و در آگوست به ۵۰۰ میلیون دلار رسید. میزان خرید رمزارزها در ماه سپتامبر هنوز مشخص نیست؛ بنابراین نمی‌توان تعیین کرد که روند کاهشی هنوز در حال رخ دادن است یا نه.

برونو سرا (Bruno Serra)، مدیر سیاست‌های پولی بانک مرکزی برزیل بیان کرد:

بعید است این علاقه برزیلی‌ها به بازار در آینده از بین برود.

Serra اظهار داشت که خریداری رمزارزها توسط برزیلی‌ها در خارج از کشور می‌تواند به طور بالقوه میزان سرمایه گذاری در سهام آمریکایی را سه برابر کند. با این حال، کشور برزیل قادر به تولید رمزارزهای خود نیست.

 Serra بیان کرد:

احتمال دارد میزان سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها به بیش از ۸ میلیارد دلار برسد.

رابرت کیوساکی بار دیگر در بیت کوین سرمایه گذاری کرد

ادامه خبر را بخوانید

ثبت خرید و فروش رمزارزها از سوی بانک مرکزی برزیل

بانک مرکزی برزیل، رمزارزهای خریداری شده را به عنوان کالا ثبت می‌کند و خرید و فروش رمزارزها باید ثبت شود. بانک این اطلاعات را بر اساس قراردادهای مبادله‌ای ثبت می‌کند. این قراردارهای ابزارهای قانونی هستند که مذاکرات بین خریداران و فروشندگان را طبق مقررات بانک ثبت می کنند.

منبع خبر: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.