سرمایه گذاری استیو کوهن؛ میلیاردر معروف در بازار رمزارزها

سرمایه گذاری استیو کوهن؛ میلیاردر معروف در بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

رمزارزها در ۲-۳ سال اخیر توانسته‌اند در بین سرمایه گذاران و میلیاردرهای معروف توجهات زیادی به خود جلب کند. اخیر طبق گزارشات منتشر شده از سمت bitcoinist، استیو کوهن یکی از بزرگ‌ترین سرمایه گذاران دنیا به سمت رمزارزها کشیده شده و سرمایه‌گذاری‌های خود را در قالب چندین شرکت و موسسه تجاری شروع کرده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری در رابطه با سرمایه گذاری استیو کوهن در بازار رمزارزها خدمتتان قرار دهیم.

سرمایه گذاری استیو کوهن در رمزارزها

استیو کوهن قبلاً در مورد شک و تردید خود درباره رمزارزها به صورت کاملا توضیحاتی را بیان کرده بود. استیو کوهن که صاحب نیویورک متس (صندوق سرمایه گذاری) با دارایی خالص حدود ۱۱٫۱ میلیارد است، در طی بحث و گفت و گویی که آنتونی اسکاراموچیراه انداخته بود، خبر از ورود به بازار رمزارزها داد. همچنین دلیل تغییر نظر خود برای وارد شدن به حوزه کریپتو کارنسی را نیز بیان کرد.

این میلیاردر فاش کرد که بیشتر شک و تردیدهای او در رابطه با بازار رمزارزها، توسط پسرش برطرف شده است. پسر کوهن که “رمزنگار” است، ظاهراً نظر پدر خود را در مورد بازار رمزنگاری تغییر داده.

کوهن در کنفرانس آلترناتیو اسکای بریج به اسکاراموچی گفت که:

“پسرم واقعاً مرا متقاعد کرد که باید این کار را انجام دهم.”

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید:

همکاری Google با Dapper Labs: آیا گوگل قصد دارد دنیای بلاک چین را تصرف کند؟

کوهن با گوش دادن به توصیه‌های پسرش، شروع به سرمایه گذاری در فضای رمزنگاری کرده است. این میلیاردر در طول شش ماه با افراد زیادی ملاقات کرده بود تا هرچه بیشتر در مورد فضا و جو حاکم بر بازار کریپتوکارنسی اطلاعات کسب کند. از آنجایی که کوهن با این فضا آشنا نبود، باید در فرصت کوتاهی اطلاعات کاملی از آن به دست می‌آورد تا سرمایه گذاری اصولی انجام دهد.

“هنگامی که تصمیم گرفتم و دیدم فرصت‌های مناسبی در این بازار وجود دارد، فکر کردم که این بازار نیز مثل اینترنت خواهد بود و می‌تواند به طرز فوق العاده‌ای دگرگون کننده باشد. من قصد نداشتم این را از دست بدهم. “

کوهن با اطلاعات و آموزش‌های حاصل از تحقیقات شش ماه گذشته خود، اکنون شخصاً در بازار رمزنگاری شرکت کرده و از طریق شرکت خود  (Point72 Asset Management) در بازار رمزارزها سرمایه گذاری می‌کند.

کوهن در حال حاضر سرمایه‌گذاری های مختلفی را در زمینه رمزنگاری از زمان ورود به این بازار انجام داده است. این میلیاردر ابتدا روی Recur سرمایه گذاری کرده بود. Recur بستری بود که معامله گران می‌توانستند NFT خرید و فروش کنند. Recur اخیراً ۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده و مشخص شده است که کوهن از طریق دفتر خانوادگی خود در این زمینه سرمایه گذاری کرده که به نوعی اولین سرمایه گذاری وی در بازار رمزارزها است.

کوهن سپس در Radkl، یک شرکت تجاری رمزنگاری سرمایه گذاری کرد. این شرکت به معامله انواع مختلف کوین و ارزهای رمزنگاری می‌پردازد. این شرکت اعلام داشته که کوهن برای سرمایه گذاری وارد این شرکت شده، اما هنوز توافقات نهایی صورت نگرفته است.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.