میلیاردر آمریکایی: «سرمایه‌گذاری روی بیتکوین بسیار بهتر از طلا است.»

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۳۹۹

یکی از سرمایه‌گذاران آمریکایی به نام استنلی دراکنمیلر (Stanley Druckenmiller) اخیرا اظهار داشته که بیتکوین پتانسیل این را دارد برای نسل آینده، یک دارایی مناسب برای ذخیره ارزش باشد.

وی طی مصاحبه‌ای که با CNBC داشت خاطرنشان کرد که همیشه بیشتر از کریپتوکارنسی‌ها روی طلا سرمایه‌گذاری می‌کرده و مقدار کمی هم بیتکوین خریداری می‌کرده است. وی درباره این رمزارز اظهار داشت:

«بیت کوین را می‌توان یک دارایی دانست که برای ذخیره ارزش جذابیت زیادی دارد و با گذشت زمان، هر روز این رمزارز بیشتر خودش را اثبات می‌کند. من بیشتر از این‌که بیت کوین داشته باشم صاحب طلا هستم. اما صادقانه بگویم اگر سرمایه‌گذاری روی طلا خوب باشد، روی بیت کوین بهتر است.»

در حال حاضر دارایی خالص این سرمایه‌گذار تقریبا ۴/۴ میلیارد دلار ارزش دارد. نظرات اخیر او درباره بیت کوین نشان دهنده تغییر دیدگاه سرمایه‌گذاران میلیاردر در مورد کریپتوکارنسی‌ها است. با این حال سخنان اخیر دراکنمیلر درباره بیت کوین در حالی بوده که وی در سال ۲۰۱۸ بر روی استیبل‌کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده بود و اظهار داشت که بیت کوین با توجه به نوسانات زیادش نمی‌تواند وسیله مناسبی برای انجام معاملات باشد.

دراکمن میلر پیش از این طلا را به عنوان یک دارایی امن برای محافظت از سرمایه‌ی افراد در برابر خطرات پیش روی ارزهای فیات مطرح کرده بود.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.