یکی از مقامات RBA اعلام کرد اغراق در آمار محبوبیت دوج کوین رخ داده است

اغراق در آمار محبوبیت دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۰

به گفته یکی از مقامات بانک مرکزی استرالیا در محبوبیت دوج‌کوین اغراق شده است و ۵ درصد استرالیایی‌ها صاحب دوج‌کوین نیستند. محبوبیت دوج‌کوین در سال جاری قابل انکار نیست ولی در آمار این محبوبیت اغراق شده است. برای خواندن خبر اغراق در آمار محبوبیت دوج کوین با بیتستان همراه باشید.

آیا ۵ درصد استرالیایی‌ها واقعاً دوج‌کوین دارند؟ یک مقام بانک مرکزی استرالیا یا  RBA این قضیه را باور ندارد.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از مقامات بانک مرکزی استرالیا می‌گوید، در حالی که بدون شک دوج‌کوین در اوایل سال جاری قلب و ذهن سرمایه‌گذاران را تسخیر کرده، ممکن است آنطور که مردم فکر می‌کنند محبوبیت نداشته باشد.

تونی ریچاردز (Tony Richards)، رئیس پرداخت‌ها در RBA، صحت نظرسنجی‌هایی را که نرخ بالای پذیرش ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد، زیر سوال برد.

او به یکی از نظرسنجی‌های اخیر اشاره کرد که نشان می‌دهد ۵ درصد از استرالیایی‌ها دارای رمزارز میم دوج‌کوین هستند. ریچاردز توضیح می‌دهد که چنین نظرسنجی‌های آنلاین احتمالاً افراد مسن‌تر و مناطقی که اتصال اینترنتی ضعیفی دارند را دربر نمی‌گیرد.

این مقام RBA به این واقعیت اشاره کرد که ارزش بازار ارز دیجیتال میم در اوایل سال جاری به رقم خیره کننده ۸۸ میلیارد دلار رسید که به اعتقاد او به خاطر وضعیت کلی بازار است.

قاتل دوج‌کوین در یکی از پلتفرم‌های پیشرو کریپتو پشتیبانی می‌شود

برای خواندن این خبر کلیک کنید

هیچ تهدیدی برای دلار استرالیا وجود ندارد

علیرغم گسترش سریع ارزهای دیجیتال، ریچاردز باور ندارد که آن‌ها تهدیدی برای دلار استرالیا باشند، زیرا او قبول ندارد که این ارزها به عنوان وسیله‌ی پرداخت، به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

من نمی‌توانم مغازه‌هایی را ببینم که قیمت‌های خود را با ارزهای دیجیتال ثبت کنند یا شرکت‌هایی که گزارش‌های سالانه خود را با ارزهای دیجیتال انجام دهند یا افراد زیادی که ‌بتوانند با ارزهای دیجیتال حقوق دریافت کنند.

او معتقد است که سرمایه‌گذاران ممکن است در مورد خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند عدم قطعیت نظارتی، تأثیرات محیطی آن‌ها و موارد استفاده غیرقانونی هوشیارتر شوند.

با اینکه ریچاردز نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بوده ولی وی در سال ۲۰۱۴، یک کیف پول رمزنگاری برای خود ایجاد کرد.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.