در آینده شاهد محبوبیت چشم‌گیر بیت کوین خواهیم بود!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

تیم دراپر (Tim Draper)، میلیاردر و سرمایه‌گذار آمریکایی، اعتقاد دارد که در آینده بیت کوین محبوبیت بسیار زیادی پیدا می‌کند و شاهد ورود این رمزارز و بلاک چین، به صنایع بسیار زیادی خواهیم بود.

او طی سخنرانی‌ای که در برنامه Anything Is Possible داشت، خاطر نشان کرد که به دلیل گره خوردن و وابستگی شدید بانک‌ها به ارز فیات، تمایل استفاده مردم از آن‌ها کمتر شده و در آینده بیشتر به بیتکوین رو خواهند آورد. در ادامه دراپر اضافه کرد که با بیت کوین، افراد می‌توانند از هر جایی به جای دیگر پول منتقل کنند و این موضوع طرز فکر مردم را عوض خواهد کرد.

وی اظهار داشت که سیاست‌مداران هر وقت بخواهند ارز فیات چاپ می‌کنند و با این کار ارزش آن را کاهش می‌دهند:

در حالی که این اتفاق برای بیت کوین نمی‌افتد، زیرا همان‌طور که می‌دانید کل بیت کوین موجود تنها ۲۱ میلیون است.

دراپر اعتقاد دارد که بیت کوین و بلاک چین، قابلیت آن را دارند که جای بانک‌ها را بگیرند و در حوزه‌های مختلف صنعتی از بیمه‌ها گرفته تا دولت‌ها، مورد استفاده قرار گیرند.

این سرمایه‌گذار خود را در این زمینه مسئول می‌داند و اظهار داشت که در پیش‌برد رو به جلوی این فناوری، باید تلاش کند. وی معتقد است که به واسطه دامنه‌های مبتنی بر بلاک چین که غیر قابل توقف هستند، می‌تواند وب سایت‌هایی بدون خرابی، باگ و سانسور ایجاد کند و این موضوع می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در صنعت و دنیا داشته باشد.

 

او در ادامه به گپ جنسیتی زیادی که در صنعت کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت که این حوزه بیشتر توسط مردان اشغال شده است که این موضوع تعجب‌آور هم نیست زیرا پذیرندگان بیت کوین در ابتدا فقط شیفتگان دنیای تکنولوژی بوده‌اند، اما در حال حاضر زنان نیز در حال وارد شدن به دنیای کریپتوها هستند:

زنان در حال تاسیس شرکت‌های زیادی هستند و شرایط را تغییر خواهند داد. 

وقت آن فرا رسیده است که زنان بگویند: بیایید این وضعیت را متوقف کنیم و بیت کوین را به ارز زنان تبدیل کنیم.

 

خرید آنلاین ارز دیجیتال

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.