آیا به زودی شاهد بیت کوین ۵۰۰,۰۰۰ دلاری خواهیم بود؟

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۳۹۹

دوقلوهای وینکلوس Winklevoss، بنیان‌گذاران صرافی جمینی (Gemini)، به تازگی اظهار داشته‌اند که پذیرش واقعی بیت کوین هنوز رخ نداده و بازی هنوز شروع نشده است؛ آن‌ها معتقدند وقتی که این اتفاق بیفتد، شاهد افزایش دیوانه‌وار قیمتِ این رمزارز تا  ۵۰۰ هزار دلار خواهیم بود.

یکی از این برادران، در یک مصاحبه پادکستی در ۲ آبان، اظهار داشت:

سوالی که ذهن من را مشغول کرده این نیست که آیا بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد؟.

بلکه سوال من این است که با چه سرعتی این اتفاق رخ خواهد داد.

 

به نظر می‌رسد که خرید گسترده و قابل توجه بیت کوین، توسط موسساتی نظیر MicroStrategy، نشان‌دهنده تغییرات و رشد بازار این رمزارز در آینده نزدیک باشد.

کامرون وینکلوس در این باره خاطرنشان کرد:

تصور کنید که ۱۰۰ یا ۵۰۰ کمپانی ثروتمند این کار را انجام دهند یا این‌که بانک‌های مرکزی هم شروع به خرید گسترده بیتکوین کنند. فکر می‌کنید در این حالت چه اتفاقی بیفتد؟

هنوز وال‌استریت و بسیاری از موسسات مالی بزرگ، واقعا وارد گود بازی نشده‌اند، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد و پس از آن شاهد تغییرات عمده‌ای در بازار خواهیم بود.

 

پیش از این نیز مایک مک گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر یک روزنامه کریپتویی، اظهار داشت که با توجه به عرضه محدود و افزایش تقاضای این رمزارز محبوب، قیمت بیتکوین ممکن است به مرز ۵۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

در حالی‌که عده‌ای مانند برادران وینکلوس و مایک مک گلون، یک روند صعودی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند، برخی دیگر مانند پیتر شیف (Peter Schiff)، تاجر طلا در این باره مشکوک هستند.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.