احتمال رسیدن توکن YFI، به ۵۰,۰۰۰ دلار

توکن YFI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

تحلیل‌گران معتقدند که رشد پروژه‌های دیفای (DeFi)، می‌تواند قیمت YFI، توکن اختصاصی یرن فایننس را به  ۵۰,۰۰۰ دلار برساند. 

در چند روز گذشته قیمت این توکن در صرافی بایننس به بالاترین میزان خود، یعنی ۴۳,۹۶۶ دلار رسید و این اتفاق در حالی رخ داد که بازار هنوز از اصلاح ۱۷/۵ درصدی بیت کوین و رسیدن قیمت آن به ۹,۸۰۰ دلار در شوک بود.

پس از این‌که بیت کوین به آرامی شروع به اصلاح شدن کرد، قیمت توکن YFI از ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور)، رشد صد درصدی داشته و باعث شد که تحلیل‌گران قیمت ۵۰,۰۰۰ دلاری را برای آن پیش‌بینی کنند.

قیمت YFI قبل از این رالی صعودی، اطراف ۲۰,۰۰۰ دلار و با سطح پشتیبانی ۱۹,۵۰۰، دلار نسبتا ثابت بود و پس از یک تثبیت نسبتا طولانی وارد یک روند به شدت افزایشی شد.

توکن YFI

یکی دیگر از پروژه‌های یرن فایننس، ایجاد یک پروتکل وثیقه‌گذاری به نام StableCredit USD، در پلتفرم وام‌دهی Aave است. لیزا جای تان (Lisa JY Tan)، یک محقق اقتصادی در این باره اظهار داشته:

در این پروتکل افراد می‌توانند به جای یک وثیقه، چندین وثیقه از هر نوع دارایی  را به عنوان تضمین، در اختیار سیستم قرار دهند و ۷۵ درصد آن، وام دریافت کنند.

 

ارائه چنین امکاناتی از طرف یرن فایننس، باعث افزایش خوش‌بینی‌ها به رمزارز اختصاصیِ این پروژه‌ دیفای شده است. از طرفی، تحلیل‌گران اعتقاد دارند که عبور این توکن از سطح ۳۴,۶۵۰ دلار، زمینه را برای یک روند صعودی ایجاد کرده است. 

در ادامه به نظر برخی از تریدرها درباره این پیش بینی خواهیم پرداخت:

  • یک تریدر با نام مستعار Benjamin Blunts اظهار داشته است که YFI در رالی صعودی خود می‌تواند تا ۵۰,۰۰۰ دلار برسد:
    «بسته شدن روزانه YFI در سطح ۳۴,۶۵۰، از نظر من اتفاق مهمی است و احتمالا در آینده شاهد رسیدن آن به ۵۰ هزار دلار خواهیم بود.»
  • مایکل ون دو پوپه (Michael van de Poppe)، یکی از تریدرهای بورس سهام آمستردام،  YFI را دارای این قابلیت می‌داند که تا ۷۵,۰۰۰ دلار برسد و قبل از رسیدن به ۴۳,۹۶۶ دلار، در سطح ۵۰,۰۰۰ دلار،  تشکیل یک مقاومت بدهد. با رسیدن قیمت توکن YFI تا ۷۰,۰۰۰ دلار، یرن فایننس می‌‌تواند حدود دو میلیارد دلار ارزش گذاری شود.

 

 

در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور)، صرافی Coinbase اعلام کرد که این توکن را به لیست رمزارزهای خود اضافه می‌کند و تا ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور)، کاربران قادر به معامله آن خواهند بود:

یرن فایننس یک پلتفرم مالی غیر متمرکز (دیفای) است که امکاناتی از قبیل جمع آوری نقدینگی و بازاریابی خودکار، توسط پروتکل‌هایی مانند dYdX ، Aave و Compound را ارائه می‌دهد.

 

بلافاصله پس از لیست شدن YFI در این صرافی، قیمت آن ۲۰ درصد افزایش یافت و پس از آن به ۴۰,۰۰۰ دلار رسید. معمولا دارایی‌هایی که در صرافی Coinbase لیست می‌شوند، پس از یک افزایش قیمت ناگهانی سقوط می‌کنند؛ اما این‌که آیا چنین اتفاقی هم برای توکن YFI می‌افتد، هنوز مشخص نیست.

 

خرید بیتکوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.