کاردانو از اتریوم و لایت کوین در میزان فعالیت زنجیره ای پیشی گرفت

پیشی گرفتن کاردانو از اتریوم و لایت کوین از نظر میزان فعالیت های زنجیره ای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۰

بلاک‌چین کاردانو در پی رشد و گسترش فعالیت‌های، موفق شد از رقبای خود یعنی اتریوم و لایت‌کوین در میزان فعالیت‌های زنجیره‌ای پیشی بگیرد. اکنون کاردانو از نظر فعالیت تراکنش‌ها، در جایگاه اول قرار گرفته است. برای خواندن جزئیات خبر پیشی گرفتن کاردانو از اتریوم و لایت کوین از نظر میزان فعالیت های زنجیره ای با بیتستان همراه باشید.

پیشی گرفتن کاردانو از اتریوم و لایت کوین از نظر میزان فعالیت های زنجیره ای

بر اساس داده‌های منتشر شده از سمت Messari، کاردانو در بین آلت‌کوین‌های اصلی بازار، رتبه اول را در رده‌بندی میزان تراکنش‌ها دارد. به این ترتیب می‌توان گفت رشد اخیر این بلاک‌چین به بالا رفتن میزان فعالیت‌های آن و پیشی گرفتن از لایت‌کوین و اتریوم از نظر میزان فعالیت‌های زنجیره‌ای، کمک کرده است.

بر اساس داده‌ها، حجم تراکنش‌های کاردانو در ۲۴ ساعت اخیر به ۱۷/۰۴ میلیارد دلار رسیده، در حالی که حجم تراکنش‌های ۲۴ ساعته لایت‌کوین ۷/۲۰ میلیارد دلار و  اتریوم ۵/۲۵ میلیارد دلار ثبت شده است.

داده‌های اخیرا منتشر شده Messari،

حجم تعدیل شده تراکنش‌ها که تراکنش‌های تقلبی را جدا می‌کند، راه خوبی برای مقایسه تراکنش بلاک‌چین‌ها است.

کاردانو با ۱۶/۷۱ میلیارد دلار حجم تراکنش تعدیل شده در ۲۴ ساعت اخیر عملکرد بهتری از اتریوم و لایت‌کوین داشت. در همین حین، حجم تراکنش ۲۴ ساعته تعدیل شده لایت‌کوین ۹۷/۸۱ میلیون دلار و اتریوم ۳/۸۴ میلیارد دلار بود.

پیشی گرفتن کاردانو از اتریوم و لایت کوین از نظر میزان فعالیت های زنجیره ای

طبق گزارشات گذشته، کاردانو از ارزهای دیجیتال پیشرو مثل بیت‌کوین و اتریوم پیشی گرفته و همچنین آدرس‌های جدید ADA را افزایش داده است.

رشد بلاک چین کاردانو

همانطور که در رشته توییتر Cardano Blockchain Insights گزارش شده، بلاک‌چین کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا کنون نزدیک به ۱۳ گیگابایت افزایش یافته که نشان دهنده فعالیت گسترده زنجیره‌ای این بلاک‌چین است.

رشته توییتر Cardano Blockchain Insights

بر اساس داده‌های Santiment، کاردانو یکی از فعال‌ترین شبکه‌های توسعه‌یافته در صنعت بلاک‌چین است. با توجه به تعداد استفاده‌کنندگان شبکه، کاردانو همچنان از نظر تعداد کاربر در بین سه بلاک‌چین برتر قرار دارد.

توسعه‌دهندگان بیشتری شروع به استفاده از بلاک‌چین کاردانو و تولید برنامه‌های جدید با استفاده از قابلیت قراردادهای هوشمند کرده‌اند. پلتفرم مبادله غیرمتمرکز SundaeSwap بزرگترین پلتفرمی است که حداقل ۹۸ درصد از کل ارزش قفل شده را دارد.

منبع: u.today

اتریوم کاردانو لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.