۱۸۰ میلیون توکن دیگر شیبااینو سوزانده شد: آیا قیمت این رمزارز افزایش پیدا می‌کند؟

سوزانده شدن ۱۸۰ میلیون توکن شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: انجمن شیبااینو حدود ۱۸۰ میلیون SHIB دیگر را سوزاند و از گردش خارج کرد، اما جالب این جاست که سوزانده شدن ۱۸۰ میلیون توکن شیبا اینو فعلا موجب افزایش قیمت این رمزارز نشده است.

جامعه SHIB با سوزاندن توکن‌های SHIB به کاهش عرضه دومین میم‌کوین ادامه می‌دهد، به طوری که هر ۲۴ ساعت، مقدار معینی از این توکن را می‌سوزانند تا به تدریج کاهش عرضه SHIB در گردش و افزایش قیمت حاصل شود. با این حال، فعلا هیچ تغییری در قیمت این رمزارز رخ نداده است.

تیم توکن سوزی شیبااینو به نام @shibburn اعلام نمود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹,۳۸۷,۰۳۵ SHIB به آدرس‌های غیر فعال (یا اصطلاحا مرده) ارسال شده و امکان برداشت یا خرج کردن سکه‌ها به هیچ وجه وجود ندارد. این مقدار شیبااینو، حدود ۴,۷۹۳ دلار ارزش دارد.

سوزانده شدن ۱۸۰ میلیون توکن شیبا اینو

اضافه شدن شیباانیو به خودپردازهای بیت کوین آمریکا

در ۴ آوریل، گزارش شد که شبکه خودپردازهای رمزنگاری بیت‌کوین آمریکا، از Shiba Inu نیز پشتیبانی خواهد کرد. خودپردازهای این شرکت در حال حاضر از اتریوم و دوج‌کوین نیز پیشتیبانی می‌کنند.

اکنون کاربران می‌توانند این ارزهای دیجیتال را به همراه بیت‌کوین از دستگاه‌های ATM بیت‌کوین آمریکا خریداری کنند. Dogecoin در ماه فوریه شبکه بیت‌کوین آمریکا اضافه شد و افزایش قیمت پیدا کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.