خبر خوب برای دارندگان UNI: این رمزارز مقاومت 11 دلاری خود را شکست

رشد 10 درصدی قیمت UNI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با وجود نوسان شدید قیمت رمزارزهای شاخص بازار در 24 ساعت گذشته، یونی سواپ رشد 10 درصدی را ثبت کرده. با توجه به داده‌ها، با رشد 10 درصدی قیمت UNI به بالای 11 دلار رسید. حال سوال این است که آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد 10 درصدی قیمت UNI

با توجه به داده‌های موجود، قیمت توکن UNI در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشمگیر 10 درصدی، از مرز ۱۱ دلار عبور کرد. این جهش قیمت باعث شده که ارزش بازار UNI به ۸.۷۴ میلیارد دلار برسد و در جایگاه هفدهم برترین رمزارزهای بازار قرار گیرد. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 11.47 دلار معامله می‌شود.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت فعلی UNI نسبت به هفته گذشته ۱۷.۱ درصد و نسبت به ۳۰ روز گذشته ۶۳.۶ درصد افزایش یافته است. در مقابل، بیت‌کوین (BTC) تنها ۰.۷ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته را تجربه کرد و اتریوم (ETH) ۴.۵ درصد رشد داشت.

رشد 10 درصدی قیمت UNI

افزایش اخیر قیمت UNI پس از انباشت قابل توجه توسط کیف پولی مرتبط با گروه آمبر صورت گرفته است. این گروه حدود ۲۰ میلیون دلار اتریوم و یونی‌سواپ خریداری کرده‌اند.

طبق داده‌های Lookonchain، این کیف پول طی یک بازه زمانی سه ساعته، ۹۸۷,۰۵۳ توکن UNI به ارزش ۱۰.۶ میلیون دلار و ۲,۶۳۸ اتریوم به ارزش تقریبی ۹.۲ میلیون دلار را از بایننس خارج کرده است.

برخی از تحلیلگران بازار، این خریدهای قابل توجه توسط بازیگران اصلی را نشانه‌ای از اعتماد قوی به چشم‌اندازهای آتی UNI تلقی کرده‌اند.

رشد 10 درصدی قیمت UNI

منبع: crypto.news

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.