استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت در شرکت MercadoPago!

پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت توسط MercadoPago
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارشات به دست آمده، یک پلتفرم تجارت الکترونیک برزیلی به نام MercadoLibre به تازگی اعلام کرده که ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت مورد استفاده قرار خواهد داد. با بیتستان همراه باشید تا از جرئیات خبر پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت توسط MercadoPago مطلع شوید.

پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت توسط MercadoPago

شرکت MercadoPago به مشتریان خود وعده داده که بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH) و استیبل‌کوین Pax Dollar (USDP) صادر شده توسط Paxos به عنوان روشی برای پرداخت مورد استفاده قرار خواهد داد.

در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه توسط Paxos مستقر در ایالات متحده منتشر شد، شرکت MercadoPago و Paxos به کاربران اجازه می‌دهد تا از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

کاربران برزیلی که به دنبال نگه‌داشتن دلار آمریکا هستند، اکنون می‌توانند با خرید USDP، این کار را با حداقل یک ریال برزیلی در برنامه MercadoPago انجام دهند. در آمریکای لاتین که تحت تاثیر تورم قرار گرفته است، استیبل‌کوین‌ها می توانند یک شبکه ایمن در برابر کاهش ارزش پول فیات ایجاد کنند.

۱۰۰ میلیون دلار زمین مجازی در پروژه‌های متاورس به فروش رفته است!

ادامه خبر را بخوانید

از آنجایی که MercadoPago امیدوار است که ارزهای دیجیتال کار را برای همه برزیلی‌ها آسان‌تر کند، Paxos قصد دارد از دارایی‌های مشتریان محافظت کند.

به گفته تولیو، از آنجایی که MercadoPago  مجاز است به عنوان یک موسسه پرداخت عمل کند، عملیات کلی و یکپارچه سازی پلتفرم‌ها توسط Paxos انجام می شود که دفتری در برزیل افتتاح کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.