خرید با شیبا اینو در ۴۰,۰۰۰ فروشگاه آمریکایی ممکن شد

پذیرش شیبا اینو توسط شرکت فلکسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آذر ۱۴۰۰

فلکسا (Flexa)، امکان پرداخت با شیبا اینو را برای کاربران خود ممکن کرده است. هم اکنون می‌توانید برای پرداخت در GameStop و  Ulta Beauty از شیبا اینو استفاده کنید. برای خواندن خبر پذیرش شیبا اینو توسط شرکت فلکسا با بیتستان همراه باشید.

شرکت‌های GameStop, Nordstrom, Lowe’s, Petco, Bed Bath & Beyond و Ulta Beauty شرکت‌های تجاری هستند، اکنون می‌توانند ارز دیجیتال شیبا اینو را به عنوان یک رمزارز برای پرداخت بپذیرند.

طبق گزارشات اخیر فلکسا، پشتیبانی از شیبا اینو را آغاز کرده است. شرکت فلکسا، یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال است که توسط دوقلوهای Winklevoss  حمایت می‌شود.

این بدان معنا است که صاحبان این میم کوین می‌توانند شیبا اینوی خود را در ۴۰ هزار فروشگاه در سراسر ایالات متحده، خرج کنند.

فهرست گسترده فروشندگان پشتیبانی شده شامل فروشنده بازی‌های ویدیویی GameStop، فروشنده لوازم لوکس Nordstrom، شرکت لوازم خانگی Lowe’s، فروشنده وسایل حیوانات خانگی Petco، شرکت کالاهای داخلی و اثاثیه منزل Bed Bath & Beyond، فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیبایی Ulta Beauty و تعداد زیادی فروشندگان بزرگ دیگر است.

ماه گذشته، سینماهای زنجیره ای Regal Cinemas نیز با فلکسا به منظور پذیرش ارزهای دیجیتال شروع به همکاری کرد.

استارباکس نیز در این آزمایش شریک بود ولی پس از وایرال شدن عکسی که دوقلوهای Winklevoss که در حال پرداخت با این برنامه بودند، از لیست حذف شد

پذیرش شیبا اینو توسط شرکت فلکسا

فلکسا و نحوه پرداخت با آن

پرداخت‌های رمزنگاری با کمک کیف پول رمزنگاری Spedn Flexa ممکن می‌شود. Spedn Flexa در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است. این کیف پول در ابتدا فقط از چهار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کرد (بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم و استیبل کوین Gemini Dollar).

در ماه می، فلکسا همچنین Dogecoin را به مجموعه ارزهای دیجیتال موجود خود اضافه کرد.

پذیرش شیبا اینو توسط شرکت فلکسا

شرکت‌های دیگری که شیبا اینو را پذیرش کردند:

اوایل این هفته، شرکت فروش لوازم الکترونیکی Newegg اعلامیه‌ای درباره پذیرش پرداخت‌های شیبا اینو، منتشر کرد.

به گفته مدیر عامل AMC، ادام ارون (Adam Aron)، AMC  قصد دارد شیبا اینو را در اوایل سال ۲۰۲۲ به لیست نحوه پرداخت‌های مجازی خود اضافه کند.

علاوه بر این، شیبا اینو توسط BitPay، بزرگترین ارائه دهنده پرداخت‌های رمزنگاری شده در جهان، پشتیبانی می‌شود.

با این حال، قیمت توکن با وجود این حجم از پذیرش، ۶۰٫۳۹٪ از نقطه اوج خود کاهش یافته است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.