تا ۴ ماه آینده، AMC پذیرش شیبا اینو را آغاز خواهد کرد

آغاز پذیرش شیبا اینو توسط شرکت AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

همان طور که آدام آرون، مدیر عامل AMC Theaters تایید کرده بود، این شرکت سینمایی قصد دارد که شیبااینو را به جمع ارزهای دیجیتالی تحت پوشش خود اضافه کند. آدام آرون اعلام کرده است که بزرگترین زنجیره سینمایی جهان تا ۱۲۰ روز آینده پذیرش ارز دیجیتال Shiba Inu را آغاز خواهد کرد. با بیتستان همراه باشید تا به آغاز پذیرش شیبا اینو توسط شرکت AMC بپردازیم.

آدام آرون، مدیر عامل AMC Theaters، اعلام کرده است که بزرگترین زنجیره سینمایی جهان تا ۱۲۰ روز آینده پذیرش ارز دیجیتال Shiba Inu را آغاز خواهد کرد. پرداخت از طریق این ارز دیجیتال با کمک شرکت ارز دیجیتال BitPay که مقر آن در آتلانتا است، انجام خواهد شد.

آرون ادعا کرده؛ AMC که تقریباً ۹۷۸ سینما در سراسر جهان را اداره می‌کند، اولین مشتری BitPay خواهد بود که Shiba Inu را می‌پذیرد.

مدیرعامل ۶۷ ساله این کمپانی تایید کرد که شیبااینو به عنوان یک گزینه پرداخت جدید در اوایل این ماه پس از این که یک نظرسنجی در پیج رسمی توییتر AMC صورت گرفت و اکثریت با افزوده شدن شیبااینو به عنوان یک روش پرداخت در AMC موافق بودند، انجام خواهد شد.

احتمالا شیبا اینو در صرافی کراکن لیست خواهد شد!

برای مشاهده خبر کلیک کنید

پذیرش سایر ارزهای دیجیتال توسط شرکت AMC:

اخیرا AMC پذیرش بیت‌کوین و چندین آلت‌کوین بزرگ را آغاز کرده و اضافه کرده است که پرداخت هزینه بلیط با Digecoin نیز به زودی در دسترس کاربران خواهد بود.

هفته گذشته BitPay نیز نظرسنجی را منتشر کرد تا بفهمد در آینده چه سکه‌هایی باید به پلتفرم خود اضافه شود. Shiba Inu ،Cardano،Solana و Chainlink از جمله گزینه‌های موجود بودند.

شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۶۲ درصد کاهش داشته است. همانطور که U.Today گزارش داده، بیت‌کوین هم اوایل امروز به سطح ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده و به پایین‌ترین قیمت خود از ۶ نوامبر رسیده است. بزرگترین ارز دیجیتال ۷ درصد کاهش داشته؛ در حالی که برخی آلت‌کوین‌ها ضرر دو رقمی داشته‌اند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.