کتی وود (Cathie Wood) پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا سال 2030، به یک میلیون دلار می‌رسد!

پیش بینی ۱ میلیون دلاری شدن بیت کوین توسط مدیرعامل Ark
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: کتی وود (Cathie Wood) مدیر عامل Ark پیش بینی کرد که ارزش رمزارز بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید. پیش بینی ۱ میلیون دلاری شدن بیت کوین توسط مدیرعامل Ark در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ مطرح شد که توجهات زیادی را هم به خود جلب کرد.

پیش بینی ۱ میلیون دلاری شدن بیت کوین توسط مدیرعامل Ark

مدیر اجرایی Ark Invest پیش‌بینی کرد که ارزش ارز دیجیتال بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیون دلار خواهد رسید. این در حالی است که در هفته‌های اخیر، قیمت بیت‌کوین حتی به زیر ۴۳ هزار دلار هم رسید و نتوانست روند صعودی که در پیش گرفته بود را ادامه دهد.

داده‌های Coingecko در روز شنبه نشان می‌دهند که برترین ارز دیجیتال جهان با ۸/۱ درصد کاهش به ۴۲,۵۳۴/۹۰ دلار رسیده است. در مقابل وود گفت:

هدف قیمتی بیت‌کوین برای سال ۲۰۳۰، بیشتر از یک میلیون دلار برای هر واحد است.

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ میامی بزرگترین گردهمایی روشنفکران و کارآفرینان حوزه رمزارزها در جهان است که از ۶ تا ۹ آوریل در مرکز کنوانسیون میامی برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۳۵ هزار ثبت نام کننده و بیش از ۷ میلیون بیننده آنلاین از سراسر جهان داشته.

وود در این کنفرانس برای هزاران بیننده سخنرانی کرد و گفت که بیت‌کوین اولین سیستم پولی مبتنی بر قوانین دیجیتالی خصوصی و منبع باز در جهان است.

پیش بینی ۱ میلیون دلاری شدن بیت کوین توسط مدیرعامل Ark

وود ۶۶ ساله، از باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان به عنوان ابزاری ایمن در برابر تورم یاد کرد. جالب این جاست که وی به افت ۲۷ درصدی بیت‌کوین در سال گذشته هیچ اشاره‌ای نکرد.

علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که بیت‌کوین با ارزش بازار ۸۳۰ میلیارد دلاری، شاهد افزایش ۱۰ برابری نقدینگی بوده است. کالین وود اعتقاد دارد که این رشد تنها بخش کوچکی از آینده روشن بیت‌کوین است.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.