اداره استاندارد‌های تبلیغاتی بریتانیا (ASA)، کمپین تبلیغاتی ۶ شرکت فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را حذف کرد

حذف چندین کمپین تبلیغاتی شرکت های ارزهای دیجیتال در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۰

اداره استاندارد های تبلیغاتی بریتانیا (ASA) در اقدامی عجیب، تبلیغ برخی از شرکت‌های مرتبط با حوزه رمزارزها مثل Coinbase و Kraken را ممنوع اعلام کرد. ASA از شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو می‌خواهد که شفاف سازی‌های لازم در رابطه با دلایل اعلام شده برای حذف تبلیغات را انجام دهند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر حذف چندین کمپین تبلیغاتی شرکت های ارزهای دیجیتال در بریتانیا در اختیارتان قرار دهیم.

حذف چندین کمپین تبلیغاتی شرکت های ارزهای دیجیتال در بریتانیا

اداره استانداردهای تبلیغاتی (ASA) بریتانیا که مهم‌ترین تنظیم‌کننده مستقل تبلیغات بریتانیا است، دسته دیگری از کمپین‌های تبلیغاتی مرتبط با ارزهای دیجیتال را حذف کرد. تبلیغات حذف شده، تبلیغ چندین شرکت بزرگ فعال در حوزه رمزارزها را نیز شامل می‌شود.

در ۱۵ دسامبر، سازمان اداره استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا تبلیغ ۶ شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال مانند Coinbase ،Kraken eToro ،Exmo ،Coinburp و Luno را لغو کرد.

در حکم صادر شده، دلیل حذف تبلیغات و ممنوعیت تبلیغ این شرکت‌ها، سوء استفاده غیر مسئولانه از بی تجربه بودن کاربران و ناتوانی در نشان دادن ریسک سرمایه گذاری اعلام شده است.

ASA استدلال کرد که شعبه اروپایی Coinbase به طور خاص تبلیغی «گمراه‌کننده» در تبلیغات پولی فیس‌بوک خود در جولای ۲۰۲۱ انجام داده است. متنی که در این تبلیغ استفاده شده بود، از قرار زیر است:

پنج پوند بیت‌کوین در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۰۰,۰۰۰ پوند در ژانویه ۲۰۲۱ ارزش دارد.

حکم دیگری از ASA علیه Kraken Payward مبنی بر ممنوعیت تبلیغات آن صادر شده است. دلیل این ممنوعیت به تبلیغات این صرافی در ایستگاه پل لندن در اوت ۲۰۲۱ مربوط می‌شود. ASA استدلال کرد که آگهی منتشر شده، فاقد یک هشدار مناسب است.

جالب است بدانید که در ماه مه، ASA یک کمپین تبلیغاتی دیگر توسط صرافی Luno را حذف کرد. این تبلیغ در سراسر شبکه مترو و اتوبوس‌های لندن در سال جاری نمایش داده شد و شامل پوسترهایی بود که تصویر بیت‌کوین و یک متن با این مضمون داشتند:

اگر بیت‌کوین را در مترو می‌بینید، زمان خرید فرارسیده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.