آوا لب با شرکت خودرو سازی توگ همکاری خواهد کرد

همکاری آوا با شرکت خودرو سازی توگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۰

آوا لب خبر از همکاری با شرکت خودروسازی توگ داد. هدف از این همکاری، مشارکت در تولید خودروهای جدید این شرکت با عملکردهای بهتر در مقایسه با خودروهای برقی قدیمی است. برای خواندن خبر همکاری آوا با شرکت خودرو سازی توگ با بیتستان همراه باشید.

همکاری آوا با شرکت خودرو سازی توگ

شرکت سازنده خودروهای برقی ترکیه Togg از همکاری استراتژیک با Ava Labs برای طراحی و ساخت خدمات مبتنی بر قرارداد هوشمند با هدف بهبود تحرک خودکار خبر داده است.

همکاری Togg با Ava Labs، در رویداد CES 2022 در لاس وگاس اولین بار رسانه‌ای شد. Ava Labs، تیمی است که به پشتیبانی و توسعه بلاک‌چین عمومی Avalanche اختصاص دارد.

همکاری آوا با توگ و هدف آن

بر اساس گزارشات، هدف از این همکاری، مشارکت در تولید خودروهای جدید این شرکت با عملکردهای بهتر در مقایسه با خودروهای برقی قدیمی است. فناوری جدید این شرکت، فناوری‌های مختلف و راه‌حل‌های متفاوت حمل و نقل را برای تولید خودروهایی با قابلیت‌های بیشتر در مقایسه با خودروهای برقی سنتی ترکیب می‌کند.

طبق اعلام رسمی، تاگ بیش از یک سال در حال بررسی موارد استفاده بلاک‌چین و فناوری‌های مرتبط در خودروهای الکتریکی بوده. با مشارکت Ava Labs، تاگ قصد دارد از Internet of things (IoT) و ارتباطات ماشین به ماشین (M2M) برای گسترش و تسریع قابلیت‌های EV خود ایجاد کند.

تاگ قراردادهای هوشمند و فناوری بلاک‌چین را پیاده‌سازی می‌کند تا به کاربران کمک کند تا از اسکوتر یا تاکسی قابل رزرو حین شارژ خودروهای برقی خود استفاده کنند.

گورجان کاراکاش (Gürcan Karakaş)، مدیر عامل توگ گفت:

همکاری ما با Ava Labs براری بهبود تجربه کاربران Togg و رساندن آن به سطحی دیگر است. برنامه این است که فراتر از خودروهایمان برویم. این کار کمک می‌کند که شرکا و کاربران توگ و حتی افرادی که از توگ استفاده نمی‌کنند نیز از این امکانات بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، مشارکت Ava Labs به Togg اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو و قطعات را بر روی بلاک‌چین اولنچ ذخیره کند. بارگذاری این اطلاعات پایه‌ای برای یک بازار دست دوم قابل اعتماد خواهد بود.

در ماه دسامبر، پس از اینکه ایلان ماسک، اعلام کرد قصد دارد DOGE را برای خرید و فروش کالاهای تسلا بپذیرد، قیمت Dogecoin (DOGE) تا ۲۵ درصد افزایش یافت. ایلان ماسک مدیر عامل Tesla و SpaceX و همچنین از سرمایه‌گذاران بزرگ عرصه رمزارز است.

همکاری آوا با شرکت خودرو سازی توگ

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان دهنده این است که DOGE/USD بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته.

همکاری آوا با شرکت خودرو سازی توگ

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.