رشد بی‌سابقه توکن اکسی اینفینیتی با ورود به صرافی کوین‌ بیس

اکسی اینفینیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

توکن اکسی‌ اینفینیتی (Axie Infinity) در یک هفته گذشته رشد چشمگیری داشته و نام آن بر سر زبان‌ها افتاده است. این توکن که با نام اختصاری AXS شناخته می‌شود، یکی از ارزهای رمزنگاری شده گیمینگ است. در ماه‌های اخیر توکن‌های گیمینگ توجه مخاطبان علاقه‌مند به حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کردند و اکسی اینفینیتی گل سرسبد این توکن‌ها بوده است.

روز جمعه ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست) توکن اکسی اینفینیتی در صرافی کوین بیس (Coinbase) لیست شد و مسیر صعود را سریعتر پیمود.

صرافی کوین‌بیس در توییتی از لیست شدن اکسی اینفینیتی در این صرافی خبر داد.


محبوب‌ترین توکن گیمینگ در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳/۲٪ رشد داشته و این افزایش قیمت در یک هفته گذشته ۶۸/۲۳٪ بوده است.

سازندگان اکسی اینفینیتی اعلام کردند که پس از لیست شدن این توکن در صرافی کوین بیس، هر از گاهی این تیم AXS را در صرافی کوین‌بیس خریداری خواهند کرد.

توکن AXS یکی از توکن‌های رمزنگاری شده بر پایه شبکه اتریوم است. محبوبیت اکسی اینفینیتی از ساخت ارز دیجیتال بازی مشهور پوکمون (Pokémon) شروع شد. 

دارندگان توکن AXS با انجام بازی اکسی اینفینیتی می‌توانند توکن‌های بیشتری را به دست آورند.

 

 

 قیمت اکسی اینفینیتی در یک هفته اخیر صعودی بی‌سابقه‌ داشت. با این حال،‌ این افزایش قیمت برای محبوب‌ترین توکن رمزنگاری شده گیمینگ (crypto gaming token) غیرعادی به نظر نمی‌رسد.

تغییرات قیمت توکن AXS

توکن AXS از ابتدای تابستان مسیر رشد خود را ادامه داد. این ارز دیجیتال در ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن) با قیمت ۴/۲۰ دلار معامله می‌شد. رشد قیمت اکسی اینفینیتی برخلاف دیگر رمزارزها در ابتدای تابستان بود. در حالی که بیت کوین و اتریوم که دو رمزارز برتر بازار هستند،‌ به سختی رشد می‌کردند و ارزش خود را از دست می‌دادند، توکن AXS به افزایش قیمت ادامه داد.

در پایان ماه جولای (ابتدای مرداد ماه)‌،‌ قیمت توکن اکسی اینفینیتی به بیش از ۴۰٪ رسید. محبوبترین توکن گیمینگ در یک ماه بیش از ۸۵۰٪ افزایش قیمت را تجربه کرده و به نظر نمی‌رسید این رشد متوقف شود. 

با ورود به ماه آگوست (۱۰ مرداد) روند صعودی اکسی اینفنیتی سرعت بیشتری گرفت. این توکن گیمینگ که در روز ۱۰ مرداد بین ۴۲ دلار و ۴۶ دلار معامله می‌شد، در روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) بارها رکورد بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها را شکست. براساس آمار کوین‌گکو (CoinGecko)،  بالاترین قیمت اکسی اینفینیتی در روز ۲۰ مرداد با ۷۵/۷۳ دلار به ثبت رسیده است. پس از شکست رکورد بالاترین قیمت AXS، این ارز رمزنگاری شده در مسیر اصلاح قیمت قرار گرفت و بعد از اینکه در یکی از معروف‌ترین صرافی‌های رمزارز جهان لیست شد، بار دیگر به افزایش قیمت ادامه داد.

گفتنی است در زمان نوشتن این خبر قیمت اکسی اینفینیتی ۷۲/۳۸ دلار است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.