پیش بینی عجیب مدیرعامل بایننس در مورد افزایش قیمت بیت کوین: بیت کوین 69 هزار دلار خواهد شد؟

پیش بینی عجیب مدیرعامل بایننس در مورد افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱

چانگپنگ ژائو، مدیر عامل بایننس معتقد است که صنعت ارزهای دیجیتال علیرغم نوسانات اخیر، هنوز در حال رشد است. وی مدعی است که قیمت بیت‌کوین دوباره افزایش خواهد یافت و به بالاترین حد خود خواهد رسید، این پیش بینی عجیب مدیرعامل بایننس در مورد افزایش قیمت بیت کوین برای بسیاری از کاربران فضای مجازی غیر قابل باور بود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی عجیب مدیرعامل بایننس در مورد افزایش قیمت بیت کوین

چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس معتقد است که صنعت ارزهای دیجیتال در حال رشد است و نوسانات اخیر دلیلی برای از بین رفتن این صنعت نیست. وی همچنین گفت که ممکن است به زودی قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود برسد. همچنین وی در ادامه اضافه کرد که برخی از شرکت‌هایی که در اوج بازار راه‌اندازی می‌شوند ممکن است در آینده شرایط سختی داشته باشند.

ژائو نظرات جالبی را در مورد جهش بعدی قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود بیان کرد. مدیر عامل بایننس همچنین هشدار داد که هیچکس نمی‌تواند آینده بیت‌کوین را به قطع، پیش‌بینی کند و اظهار داشت که این جهش قیمت ممکن است تا دو سال طول بکشد.

به نظر ژائو قیمت فعلی بیت‌کوین بد نیست و اعتراف کرد که محدوده ۲۰۰۰۰ دلار برای این رمزارز نسبتاً پایین است، اما اگر در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ به مردم گفته می‌شد که بیت‌کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به ۲۰۰۰۰ دلار برسد، مطمئنا بسیار خوشحال می‌شدند.

بیت کوین ۴۲۰ هزار دلار خواهد شد؟

اگرچه دقیقاً مشخص نیست که بیت‌کوین دوباره چه زمانی به بالاترین حد خود می‌رسد، ولی تحلیلگران پیش‌بینی‌هایی در مورد قیمتی که به آن می‌رسد کرده‌اند. بسیاری بر این باورند که بیت‌کوین می‌تواند تا حدود ۴۲۰۰۰۰ دلار بالا رود. یکی از سرمایه‌گذاران اصلی  ارزهای دیجیتال، این گونه گفت:

از آنجایی که بیت کوین به ۶۹۰۰۰ دلار رسید، برای من واضح است که نقطه‌ی اوج بعدی می‌تواند ۴۲۰۰۰۰ دلار باشد.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.