افشای الگوی نزولی بیت‌کوین توسط تحلیلگران بلومبرگ: BTC به ۸ هزار دلار سقوط می‌کند؟

افشای الگوی نزولی بیت کوین توسط تحلیل گران بلومبرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بلومبرگ اخیرا نموداری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بیت‌کوین در آینده با ضررهای بسیار هنگفتی رو به رو خواهد شد. افشای الگوی نزولی بیت کوین توسط تحلیل گران بلومبرگ موجب نگرانی کاربران و سرمایه‌گذاران شده است.

افشای الگوی نزولی بیت کوین توسط تحلیل گران بلومبرگ

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، الگوی نزولی افزایشی کنج (گوه) نشان می‌دهد که بیت‌کوین، ممکن است با ضرر بیشتری در آینده رو به رو شود. زمانی که الگوی گوه با کاهش حجم معاملات همراه باشد، معمولاً به معنای ادامه روند نزولی است.

قابل ذکر است که همین الگوی دقیق در اوایل سه ماهه دوم نیز شکل گرفته بود. همین امر نیز موجب شد که بیت‌کوین به ۱۷,۶۰۰ دلار سقوط کند. عملکرد این ارز دیجیتال در سه ماه گذشته به قدری ناامید کننده بود که بدترین سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته ثبت کرد.

افشای الگوی نزولی بیت کوین توسط تحلیل گران بلومبرگ

پس از اینکه بیت‌کوین در هفته گذشته توانست تا حدی جایگاه خود را بازیابی کند، فشار فروش روز یکشنبه موجب شد که دوباره گاوها کنترل را از دست بدهند.

اوایل امروز، این ارز دیجیتال به سطح ۱۹,۶۰۰ دلار سقوط کرد. اگر الگوی گوه صعودی فعلی به پایان برسد، بیت‌کوین احتمالاً به سطح ۸۰۰۰ دلار (که چندی پیش اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت گوگنهایم پیش بینی کرده بود) نزدیک‌تر خواهد شد.

از طرفی نظرسنجی MLIV Pulse نیز نشان داده که طبق گفته اکثر سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی، بیت‌کوین احتمالا به سطح ۱۰,۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. نگرانی در مورد سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده دلیل اصلی این فشار و روند نزولی است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.