کتاب بیت‌کوین برای سیاست گذاران منتشر خواهد شد

کتاب بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۰

گروه نویسندگی هشت نفره علاقه‌مند به بیت‌کوین، کتاب آموزشی برای سیاست‌گذاران فدرال آمریکا را منتشر خواهند کرد. هدف اصلی این کتاب کاهش اتکای سیاست‌گذاران به روایت‌های سنتی از ارزهای دیجیتال است. برای بررسی خبر انتشار کتاب بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

انتشار کتاب بیت کوین

جیمی سانگ و هفت نفر نویسنده دیگر کتاب آموزشی را برای سیاست‌گذاران فدرال متشر خواهند کرد. هدف اصلی انتشار این کتاب کاهش اتکای سیاست‌گذاران به روایت‌های سنتی از ارزهای دیجیتال است.

نویسندگان این کتاب، کمپینی در سایت KickStarter برای جذب بودجه راه‌اندازی کردند. بودجه هدف این کمپین ۵ هزار دلار بود، با این حال این کمپین توانست ۵ برابر بودجه هدف خود، یعنی چیزی در حدود ۲۳ هزار دلار جذب کند.

پس از تصویب لایحه الزام گزارش‌دهی سختگیرانه برای جامعه کریپتو و تخصیص بودجه ۱٫۲ تریلیون دلاری توسط مجلس ایالات متحده به این لایحه، نویسندگان این کتاب را اینگونه تفسیر کردند :

ما تصمیم گرفتیم کتابی بنویسیم تا سیاستگذاران بفهمند کاربران بیت‌کوین اهل کجا هستند و از کجا آمده‌اند و به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند.

ما می‌خواهیم تصور این‌که این پول‌ها به‌دردنخور هستند را از بین ببریم و نشان دهیم چگونه بر مردم آمریکا تاثیر می‌گذارند.

کمپین Kickstarter توسط جیمی سانگ، کارآفرین ارز دیجیتال و نویسنده موفق اهل تگزاس، راه اندازی شد. دیگر نویسندگان این کتاب عبارت‌اند از: Annaliese Wiederspahn Gary Leland ،Pete Rizzo ،Amanda Cavaleri ،CJ Wilson، Charlene Fadirepo و Lamar Wilson.

طبق برنامه، نسخه دست‌نویس و خطی این کتاب تهیه شده و تا پایان سال ۲۰۲۱ نهایی خواهد شد.

نویسندگان این کتاب تلاش می‌کنند تا ژانویه نسخه صوتی و چاپ‌شده این کتاب را برای فروش آماده کنند. فروش این کتاب در یک رویداد معرفی کتاب در واشنگتن شروع خواهد شد.

با وجود سرمایه‌گذاری اولیه ۵ هزار دلاری برای این کتاب، نویسندگان آن اعلام کردند که بودجه اضافی دیگری در جشن شروع فروش کتاب تزریق خواهد شد.

جروم پاول، رئیس بانک مرکزی ایالت متحده، نیز از این کتاب و تلاش آن برای رفع ابهامات برای تنظیم‌کننده‌های قانون حمایت کرد و اشاره کرد که هیچ نگرانی درباره‌ی مختل شدن ثبات مالی کشور توسط ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

همچنین پاول گفت:

استیبل کوین‌ها پتانسیل پیشرفت و گسترش را دارند. مخصوصاً اگر با یکی از شبکه‌های فناوری بزرگ موجود ارتباط برقرار کنند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.