بیت کوین در یک قدمی پایین‌ترین سطح دو ساله خود قرار دارد

بیت کوین در آستانه سقوط به پایین سطح دو ساله خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۱

با تحلیل داده‌های مرتبط با روند اخیر بازار ارزهای دیجیتال به خصوص رمزارزهای بزرگ می‌توان گفت در حال حاضر بیت کوین در آستانه سقوط به پایین سطح دو ساله خود قرار دارد. قیمت بیت‌کوین بار دیگر به زیر سطح ۱۶ هزار دلار سقوط کرد و به نظر می‌رسد اثر فاجعه‌ی FTX روز به روز بدتر می‌شود. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

طی 24 ساعت گذشته قیمت بیت‌کوین شدیدا کاهش یافته و به زیر ۱۶ هزار دلار سقوط کرده است. با سقوط بیت‌کوین به این سطح، این رمزارز به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر خود نزدیک می‌شود. به نظر می‌رسد عواقب فاجعه صرافی بزرگ FTX هنوز به پایان نرسیده و وضعیت این صرافی روز به روز بدتر می‌گردد.

وضعیت بیت‌کوین در صرافی‌های بزرگ

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین در صرافی Bitstamp به قیمت ۱۵,۷۸۴ دلار سقوط کرد. این مقدار، کمی بالاتر از پایین‌ترین ارزش بیت‌کوین در دو سال اخیر است. بیت‌کوین در ۹ نوامبر درست زمانی که صرافی ارزهای دیجیتال Binance از قرارداد FTX خارج شد، به پایین‌ترین سطح در دو سال اخیر خود یعنی ۱۵,۶۳۲ دلار سقوط کرد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که در ۱۰ نوامبر، بیت‌کوین افزایش قابل توجهی در ارزش خود داشت و طی ۲۴ ساعت به دلیل تورم کمتر از حد انتظار، ۱۴ درصد رشد کرد.

نظر تحلیلگران مشهور در مورد روند بیت‌کوین

جیک وجاستیک (Jake Wujastyk) در توییت اخیر خود نوشت که اگر قیمت بیت‌کوین در چند روز آینده به پایین‌ترین سطح قیمت دو ساله خود نرسد، شوکه خواهد شد.

نظر تحلیلگران مشهور در مورد روند بیت‌کوین

طبق گزارشات گذشته، تحلیلگران JPMorgan اخیرا پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین ممکن است تا ۱۳ هزار دلار نیز سقوط کند.

مارک نیوتن از Fundstrat معتقد است که قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۰ به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد که اگر این اتفاق بیفتد، فاجعه‌ای جدید در بازار ارزهای دیجیتال رخ خواهد داد.

قیمت بیت کوین اکنون ۷۶/۸۴ درصد از بالاترین سطح خود یعنی ۶۹,۰۴۴ دلار افت کرده است. حین نگارش این خبر بیت‌کوین با قیمت ۱۶,۲۱۱ دلار در بازار معامله می‌شود. بر اساس شاخص ترس و طمع، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بار دیگر تسلیم ترس شدید شده‌اند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.