رابرت کیوساکی: امکان دارد بیت‌کوین تا ۹ هزار دلار سقوط کند!

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۹ هزار دلار توسط کیوساکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی (Robert kiyosaki)، پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین تا ۹ هزار دلار سقوط می‌کند. پیش بینی سقوط بیت کوین به ۹ هزار دلار توسط کیوساکی روز چهارشنبه با انتشار یک توییت اعلام شد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۹ هزار دلار توسط کیوساکی

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی همچنان نسبت به آینده بیت‌کوین امیدوار است. طبق گفته او امکان دارد این رمزارز تا ۹ هزار دلار سقوط کند. همچنین ناگفته نماند او در انتظار کاهش قیمت این رمزارز است تا آن را خریداری کند.

با توجه به توییت منتشر شده توسط کیوساکی در روز چهارشنبه، بیت‌کوین می‌تواند تا قیمت ۲۰ هزار دلار، ۱۴ هزار دلار، ۱۱ هزار دلار حتی ۹ هزار دلار افت کند.

همچنین او اعلام کرد از آنجایی که فدرال رزرو و وزارت خزانه داری سازمان خوبی نیستند و در آینده نه چندان دور نابود خواهند شد. وی همچنین نسبت به آینده‌ی بیت‌کوین امیدوار است.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۹ هزار دلار

نا گفته نماند که کیوساکی قبلا نیز اعلام کرده بود که نسبت به فدرال رزرو و وزارت خزانه داری بی اعتماد است.

همانطور که بیان شد هفته گذشته کیوساکی با انتشار توییتی اعلام کرد که منتظر افت قیمت بیت‌کوین است تا این رمزارز را خریداری کند. در آن زمان، او انتظار داشت که قیمت این رمزارز تا ۱۷ هزار دلار افت کند، اما پس از گذشت مدت زمان کمی، متوجه شد که احتمال افت به زیر ۱۱ هزار دلار نیز وجود دارد.

این نویسنده مشهور خرید بیت‌کوین را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کند. کیوساکی در ماه مارس بیان کرده بود که دلار آمریکا در شرف سقوط بوده و بایدن را به دلیل ایجاد تورم مقصر دانسته بود. او خرید طلا، نقره، بیت‌کوین و اتریوم را پیشنهاد کرده بود.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.