سقوط بیت‌کوین بر رمزارزهای متیک، بایننس‌کوین و اتم چه تاثیری خواهد گذاشت؟

تاثیر سقوط بیت کوین بر پالیگان، بایننس کوین و اتم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۱

تحلیلگر مشهور کریپتو با نام مستعار Altcoin Sherpa در توییتر در مورد تاثیر سقوط بیت کوین بر پالیگان، بایننس کوین و اتم هشدار می‌دهد. این تحلیلگر مدعی شده که سقوط بیت‌کوین می‌تواند باعث سقوط متیک، BNB و ATOM شود و بهتر است هولدرهای این رمزارزها گوش به زنگ باشند. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

یکی از تحلیلگران مشهور ارزهای دیجیتال با نام کاربری Altcoin Sherpa و ۱۸۷,۳۰۰ نفر دنبال کننده در توییتر، در توییتی نوشت که با سقوط بیت‌کوین، قیمت آلت‌کوین‌های پالیگان (MATIC)، بایننس‌کوین (BNB) و Cosmos (ATOM) نیز شدیدا کاهش خواهد یافت.

این تحلیلگر هشدار داد که بیت‌کوین در آستانه‌ی سقوط دیگری قرار دارد و ممکن است به محدوده ۱۰ تا ۱۴ هزار دلاری سقوط کند. این امر می‌تواند تاثیر بسیار مهلکی روی برخی آلت‌کوین‌ها بگذارد. در زمان نگارش این خبر رمزارز بیت‌کوین با قیمت ۱۶,۶۳۶ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های نام برده شده در صورت تغییرات بیت‌کوین

این تحلیلگر اعلام کرد که اگر بیت‌کوین بتواند قیمت فعلی خود را حفظ کند، BNB احتمالا محدوده قیمتی ۳۰۰ دلاری خود را پس خواهد گرفت. ولی اگر بیت‌کوین در کوتاه مدت باز هم روند نزولی خود را ادامه دهد، BNB حمایت ۲۰۰ دلاری خود را از دست خواهد داد.

وی در مورد توکن BNB می‌گوید که با ثابت ماندن بیت‌کوین، بایننس‌کوین به ۳۰۰ دلار خواهد رسید و در صورت سقوط بیت‌کوین، این رمزارز به زودی با قیمت ۱۵۰ دلاری معامله خواهد شد. در زمان نگارش این خبر بایننس‌کوین با قیمت ۲۷۰ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

تاثیر سقوط بیت کوین بر پالیگان، بایننس کوین و اتم

Altcoin Sherpa سپس به برسی پلتفرم مقیاس‌پذیر MATIC می‌پردازد و می‌گوید که MATIC با مشارکت‌های تجاری و افزایش قیمت‌های اخیرش، قدرت خود را نشان داده است. البته Altcoin Sherpa پیش‌بینی می‌کند که با کاهش بیت‌کوین، MATIC ممکن است بیش از ۴۰ درصد کاهش یابد.

می‌توان گفت بلاک‌چین پالیگان، شرکای بسیار خوبی دارد و می‌توانید با سقوط بیت‌کوین، MATIC را با قیمت ۰/۵۰ دلار خریداری کنید. در زمان نگارش این خبر متیک با قیمت ۰/۸۸ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

تحلیل آلت‌کوین‌های بلاک‌چین‌های لایه ۱ در صورت تغییرات بیت‌کوین توسط Altcoin Sherpa

این تحلیلگر مشهور در مورد رقیب اتریوم یعنی ATOM نیز پیش‌بینی می‌کند که اگر بیت‌کوین به محدوده قیمتی ۱۰ تا ۱۴ هزار دلاری کاهش یابد، ممکن است ATOM تا ۵ دلار نیز سقوط کند. وی مدعی است با سقوط بیت‌کوین می‌توانید ATOM را با قیمت ۵ دلار خریداری کنید.

این رمزارز در ماه سپتامبر و اوایل این ماه در محدوده ۱۵ دلار، قرار داشت ولی حمایت خود را از دست داد و در حال حاضر با قیمت ۹/۸۹ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

تحلیل آلت‌کوین‌های بلاک‌چین‌های لایه ۱ در صورت تغییرات بیت‌کوین توسط Altcoin Sherpa

منبع: dailyhodl

اتم بایننس کوین بیت کوین ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.