قیمت بیت کوین به سطح 45 دلار صعود کرد

بازگشت دوباره قیمت بیت کوین به سطح ۴۵ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

قیمت بیت‌کوین در روزهای گذشته روند افزایشی داشته و اکثریت امیدوارند در زمان اصلاح بتواند سطح ۴۰ هزار را حفظ کند. بیت‌کوین با ادامه روند صعودی خود، امروز ۸ فوریه توانست بعد از چندین هفته خود را به بالای ۴۵ هزار دلار برساند. برای بررسی بیشتر خبر بازگشت دوباره قیمت بیت کوین به سطح ۴۵ هزار دلار با بیتستان همراه باشید.

بر اساس داده‌های TradingView و کوین تلگراف، BTC/USD در صرافی Bitstamp به ۴۵۵۰۰ دلار نیز رسیده است. این جفت ارز همچنان در حال نوسان است و در تایم فریم یک ساعته حدود ۱۰۰۰ دلار نوسان داشته و در زمان نگارش این خبر ارزش این جفت ارز ۴۴۱۰۰ دلار است.

بااینکه نظریه‌هایی وجود دارد که بیت‌کوین دوباره به ۴۰ هزار دلار نزول خواهد کرد اما اصلاح بزرگی که پیش‌بینی شده بود عملی نشد.

براساس گزارش‌های قبلی کوین تلگراف روند نزولی بیت‌کوین که از ماه نوامبر اتفاق افتاده، شکسته شده است. با توجه به شاخص RSI، پرایس اکشن بیت‌کوین به بالای ۴۶ هزار دلار نیز نزدیک شده است.

براساس تحلیل‌های ارائه شده در چند روز اخیر، معامله‌گران در حال افزایش دارایی‌های خود هستند. با این وجود نهنگ‌هایی که خریدهای خود را در ۳۸ هزار دلار انجام داده بودند فعالیتی ندارند.

روز دوشنبه نیز خبری از اقدام اخیر قانون‌گذاران منتشر شد که بر اساس این خبر این قانون‌گذاران شکل جدیدی از صندوق‌های قابل معامله با تمرکز بر استخراج بیت‌کوین را ارائه کرده‌اند.

ریپل در حال صعود دوباره به ۱۰ آلت‌کوین سودده

با توجه به افزایش روزانه قیمت بیت‌کوین و جلب توجه این ارز دیجیتال، روند آلت‌کوین‌ها کمی کندتر شده است. اتریوم، بزرگترین آلت‌کوین از نظر ارزش بازار، در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۸ درصد افزایش یافته که در مقایسه با آن بیت‌کوین در همان زمان ۵ درصد افزایش یافته است.

نمودار ریپل

در این بین ریپل با افزایش ۱۶ درصدی یک بازگشت واضح را نشان داده و در حال صعود به سطح ۱ دلار می‌باشد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.