پیش‌بینی بیت کوین ۵۰۰,۰۰۰ دلار توسط دوقلوهای وینکلووس

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آذر ۱۳۹۹

اخیرا برادران وینکلووس (Winklevoss) که از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین هستند، در فستیوال فین‌تک کشور سنگاپور دوباره به پیش‌بینی خود از قیمت بیت کوین اشاره کردند که گفته بودند قیمت این رمزارز زمانی به بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

این دوقلوها خاطرنشان کردند که پیش‌بینی بیت کوین پانصد هزار دلاری در صورتی ممکن است رخ دهد که سقف بازار این رمزارز ۴۰ برابر افزایش یابد و در آینده از مرز ۹ تریلیون دلاری طلا عبور کند. آن‌ها در ادامه به عواملی نظیر چاپ بی‌رویه پول توسط دولت‌ها و نگرانی‌های مربوط به تورم اشاره کردند که می‌توانند منجر به افزایش تقاضا برای «دارایی‌های سخت» مانند طلا و بیت کوین شوند.

کامرون وینکلووس اظهار داشت که بیت کوین به عنوان یک نوع پول، از نظر سهولت انتقال و مصونیت از کنترل خارجی بر میزان تولید آن، از طلا برتری دارد.

آن‌ها خاطرنشان کردند که پیشرفت جغرافیایی حوزه کریپتوکارنسی کاملاً نامنظم بوده است و با توجه به عدم قانون‌گذاری شفاف، رشد تجارت و خدمات این حوزه با موانع زیادی روبه‌رو است. با این حال، این برادران با اشاره به وعده‌ی این فناوری مبنی بر بانک‌داری در جهان بدون بانک، به برنامه توسعه صرافی Gemini خود در مناطق در حال رشد اشاره کردند. این دوقلوها از طرفی نیز اعتقاد دارند که قانون‌گذاری سرسختانه مانع رشد استارت‌آپ‌های این حوزه شده و هشدار دادند که اقدامات نظارتی سنگین می تواند نوآوری را خفه کند.

با وجود این‌که بیت کوین یک سال جنجالی را سپری کرد اما کامرون اعتقاد دارد که این تازه اول راه است و تایلر اظهار داشت که مردم باید آگاهی خود را از این رمزارز افزایش دهند:

اطلاعات خود را راجع به بیت کوین و دنیای کریپتوکارنسی افزایش دهید زیرا این بزرگ‌ترین انقلاب پولی و تکنولوژیکیِ زمان خود پس از اینترنت است. این حوزه موقت نیست، بلکه آمده تا بماند و پول، اینترنت و دنیای اطراف شما را متحول خواهد کرد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.