مارکت‌کپ بیت کوین از ویزا پیشی گرفت

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۳۹۹

بر اساس گزارش وب‌سایت u.today، ارزش بازار بیت کوین، برترین رمزارز جهان، از پلتفرم بزرگِ پرداخت، ویزا (Visa) پیشی گرفته است. در حال حاضر ارزش بازار ویزا ۴۶۰/۰۶  میلیارد دلار است و قیمت سهام آن نیز پس از افزایش دو درصدی، به ۲۰۸/۷۰ دلار رسیده است.

بیت کوین

در ادامه می‌توان به حجم بازار بیت کوین اشاره کرد؛ براساس اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر پس از یک رشد ۵/۳۳ درصدی، به ۴۶۱,۳۴۸,۷۶۶,۱۰۸ دلار رسیده و توانست از ویزا فراتر رود. شایان ذکر است که ارزش بازار این رمزارز در ماه نوامبر، تنها چند میلیارد با Mastercard فاصله داشت.

بیت کوین

دیروز ۲۵ دسامبر (۵ دی)، در روز کریسمس سال ۲۰۲۰ میلادی، بیت کوین با رسیدن به رکورد قیمتی ۲۴,۹۶۶ دلار توجه همه را به خود جلب کرد و به افراد در جامعه‌ی کریپتوکارنسی‌ها یک هدیه هیجان‌انگیز داد. ساعاتی پس از آن بیتکوین در برخی صرافی‌ها توانست سطح ۲۵,۰۰۰ دلار را هم تاچ کند و در حال حاضر با قیمت ۲۴,۸۱۶/۰۸ دلار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است.

قیمت بیت کوین

در انتها باید به رکورد قبلی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) اشاره کنیم که این رمزارز با توجه به افزایش احساس فومو (ترس از دست دادن) بین خرده سرمایه‌گذاران، توانست بیشترین قیمت ثبت شده‌اش، یعنی کمی پایین‌تر از ۲۰,۰۰۰ دلار را تاچ کند. با این‌حال متخصصان این حوزه معتقدند که رالی کنونی با توجه به علاقه‌ی سرمایه‌گذاران موسسه‌ای بزرگی چون پی‌پال و میکرواستراتژی، با رالی سال ۲۰۱۷ متفاوت است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.