سیستم بلاک چین برای راه اندازی املاک و مستغلات در هند

سیستم بلاک چین برای راه اندازی املاک و مستغلات در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰

دولت کشور هند هنوز هم موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال مشخص نکرده است، اما سیستم بلاک چین که بستر مخصوص ارزهای دیجیتال هستند، به سرعت در حال سلطه انداختن بر بخش‌های مختلف امور مالی و غیر مالی در این کشور است. به تازگی نیز خبری منتشر شده مبنی بر این که سیستم بلاک چین برای راه اندازی املاک و مستغلات در هند به کار برده خواهد. با بیتستان همراه باشید تا این خبر را بیشتر بررسی کنیم.

سیستم بلاک چین برای راه اندازی املاک و مستغلات در هند

همان طور که گفتیم، فعلا موضع دولت هند در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال مشخص نیست، اما در زمینه‌های غیر مالی در این کشور، نوآوری‌هایی در زمینه فناوری بلاک چین صورت گرفته است.

شرکت RealX  که یک موسسه در زمینه ارائه خدمات مالی در بستر فناوری‌های جدید است، به دلیل همه گیری COVID-19 مجبور شد فعالیت خود را متوقف کند. آن‌ها سعی داشتند بستری را برای مالکیت املاک اجرا کنند و آن را در اختیار عموم قرار دهند. اخیراً، این شرکت با Tripvillas که یک شرکت در زمینه خدمات اجاره خانه است، مشارکت کرد تا مالکیت املاک را در بستر بلاک چین ترکیب کند.

پلتفرم مبتنی بر بلاکچین RealX سرمایه گذاران هندی را قادر می‌سازد خانه‌های ویلایی را به صورت مستقیم خرید و فروش کنند. مانیش کومار (Manish Kumar)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گفته که آن‌ها به شدت تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته‌اند، اما همین امر نیز فرصتی را برای RealX ایجاد کرد تا استراتژی خود را دوباره ابداع کند.

وی همچنین افزود:

در طول همه گیری کرونا، ما اطلاعات زیادی از مشتریان و توسعه دهندگان دریافت کردیم. ما متوجه شدیم در حالی که ارائه دهندگان خدمات در سردرگمی بودند، مشتریان راهی برای مشارکت در بازار املاک به عنوان یک روش عالی جهت سرمایه گذار نداشتند. ما سعی کردیم این خلا را پر کنیم.

او همچنین اظهار داشت که روند سرمایه گذاری آن‌ها آسان تر و متفاوت از سایر فعالان در این زمینه است.

منبع: coingeek

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.