بلومبرگ: قیمت بیت کوین باید ۱۵,۰۰۰ دلار باشد!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مهر ۱۳۹۹

بر اساس گزارش مجله کریپتویی بلومبرگ (Bloomberg)، یکی از شاخص‌های روی‌زنجیره‌ای (on-chain) مهم روی نمودار بیت کوین نشان می‌دهد که قیمتِ این رمزارز در حال حاضر، بسیار کم‌تر از میزان واقعی‌اش است. این مجله پیش‌بینی کرده که به زودی شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود، مگر این‌که برخی شاخص‌های اصلی نمودار معکوس شوند.

قیمت بیت کوین

مایک مک گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر این مجله معتقد است که با توجه به رسیدن هش ریت بیت کوین به بیشترین میزان خود در روزهای اخیر و از همه مهم‌‌‌تر، افزایش میانگین سی روزه آدرس‌های فعال بیت کوین، به نظر می‌رسد قیمت برترین رمزارز بازار باید ۱۵۰۰۰ دلار باشد، اما کمتر از این ارزش‌گذاری شده است:

هش‌ریت بیت کوین همچنان در حال افزایش است و اخیراً به بالاترین میزان خود رسیده؛ از طرفی تعداد آدرس‌های بیت کوین هم رو به افزایش است. یکی از معیارهای اصلی برای سنجش میزان پذیرش بیت کوین، میانگین آدرس‌های فعال آن است و با توجه به افزایش این آدرس‌ها، به نظر می‌رسد که قیمت آن باید ۱۵۰۰۰ دلار باشد.

 

اخیرا بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی داشته و مک گلون در این افزایش و کاهش قیمت‌ها، همچنان به آینده آن خوش‌بین بوده است. وی معتقد است که این رمزارز با وجود فراز و نشیب‌هایی که داشته، در زمینه دیجیتالی شدنِ سیستم پولی و ذخیره ارزش، پرچم‌دار سایر کریپتوکارنسی‌ها است.

مک گلون درباره روند قیمتی بیتکوین اظهار داشت که:

نمودارهای ما نشان می‌دهند که برخی معیارهای روی زنجیره‌ای ممکن است برای جلوگیری از افزایش قیمت بیت کوین، معکوس شوند.

 

با این‌که بیتکوین اخیرا یک روند نزولی داشته، اما اطلاعات روی زنجیره‌ای این رمزارز، همچنان یک روند قیمتی خوش‌بینانه را برای آن نشان داده‌اند. با این حال راهی وجود ندارد که بفهمیم این شاخص‌ها، چه زمانی می‌توانند منجر به اصلاح قیمت بیت کوین شوند.

 

خرید بیتکوین

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.