BMW، اپلیکیشن پاداش‌دهی بر پایه بلاک‌چین در کره راه‌اندازی می‌کند

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۳۹۹

شرکت بی‌ام‌دبلیو کره که از زیرشاخه‌های شرکت آلمانی BMW است، چهارشنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۰، از راه‌اندازی اپلیکیشن پاداش‌دهی بر پایه بلاک‌چین خبر داد. این شرکت گزارشی را در Korea Herald منتشر کرد و توضیحاتی درباره برنامه تازه خود داد. این پروژه که به آن BMW Vantage می‌گویند، امکان جمع‌آوری امتیاز را برای مشتریان بی‌ام‌دبلیو کره فراهم می‌کند. وقتی کاربران بی‌ام‌دبلیو امتیاز زیادی جمع کنند می‌توانند محصولات جانبی خودرو را خریداری کرده یا برای خدماتی که از شرکت دریافت می‌کنند، تخفیف بگیرند.

براساس گزارش این شرکت خودروسازی، افرادی که برای اولین بار یکی از مدل‌های اتومبیل‌ بی‌ام‌دبلیو را خریداری کنند، بین ۳۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار امتیاز دریافت می‌کنند. خریداران در صورتی این پاداش را دریافت می‌کنند که اتومبیل نو خریده باشند و خریدارانی که خودرو کارکرده از شرکت بی‌ام‌و بخرند، با توجه به ارزش بازار اتومبیل خریداری شده، امتیاز دریافت می‌کنند. به خریدارانی که جدیدترین مدل‌ از سری ۵ یا ۶ خودروهای بی‌ام‌دبلیو را بگیرند، ۹۰۰ امتیاز تعلق می‌گیرد و کسانی که اتومبیل انتخابی‌شان از مدل‌هایی مثل سری ایکس باشد، ۶۰۰ امتیاز می‌گیرند.

کاربران برنامه پاداش‌دهی بی‌ام‌دبلیو در کره، می‌توانند امتیازات خود را بر روی اپلیکیشن موبایلی مشاهده کنند. نکته قابل توجه در خصوص ورود بی‌ام‌دبلیو به حوزه بلاکچین، تغییر سبک زندگی دارندگان اتومبیل‌های این شرکت است. پلتفرمی که در شرکت بی‌ام‌و کره‌جنوبی ایجاد شده، دارندگان اتومبیل‌های این شرکت را قادر می‌سازد تا بلیت‌هواپیمایشان را با توکن‌ها خریداری کنند و پرداخت‌هایشان از این طریق انجام شود.

امتیازاتی که بی‌ام‌و به اعضای خود می‌دهد، به صورت توکن‌های «BMW Coin» برای خرید وسایل نقلیه است. بی‌ام‌دبلیو فرصتی را فراهم کرده تا دارندگان اتومبیل‌های این شرکت در بازی‌ها و رویدادهایی که برگزار می‌شود، شرکت کرده و امتیاز جمع کنند. به گفته شرکت بی‌ام‌دبلیو در کره‌جنوبی، با استفاده از اپلیکیشن ونتج می‌توان همه خدمات پرداختی را انجام داد. این شرکت همچنین با هواپیمایی ملی کره همکاری می‌کند تا خرید بلیت هواپیما با توکن‌هایش امکان‌پذیر باشد.

دولت کره‌جنوبی در ابتدای سال ۲۰۲۰ اعلام کرد ۴۰۰ میلیون دلار برای توسعه فناوری‌های نو مانند بلاک‌چین و هوش‌مصنوعی در نظر گرفته است. اگر چه شرکت بی‌ام‌دبلیو، از حمایت‌های دولت برخوردار نیست، برای توسعه شرکتش با استفاده از بلاک‌چین تلاش می‌کند. هدف این شرکت، جهانی کردن پروژه ونتج است؛ ولی این پروژه بلاک‌چینی در ابتدا تنها در کره اجرا می‌شود. شرکت بی‌ام‌دبلیو در کره‌جنوبی امیدوار است اپلیکیشن پاداش‌دهی بر پایه بلاک‌چین خود را تا قبل از سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.