رشد ۱۸ درصدی BONE طی هفته گذشته: با عرضه نسخه‌ی بتای Shibarium، شاهد تغییر روند این توکن خواهیم بود؟

رشد ۱۸ درصدی BONE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: با عرضه نسخه‌ی بتای Shibarium در هفته جاری، توجه سرمایه‌گذاران به سمت توکن BONE  بیشتر شد. نتیجه‌ی افزایش توجه‌ها، رشد ۱۸ درصدی BONE بود. توکن BONE در حال حاضر به سبب روند صعودی جدیدی که در پیش گرفته، به جدیدترین ستاره اکوسیستم شیبااینو تبدیل شده است.

رشد ۱۸ درصدی BONE

توکن BoneShibaSwap (BONE) به جدیدترین ستاره در اکوسیستم شیبااینو تبدیل شده است. این توکن یکی از امیدوار کننده‌ترین و محبوب‌ترین رمزارزهای بازار در هفته گذشته بود.

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند، ارزش این توکن بیش از ۱۸ درصد در هفته گذشته و نزدیک به ۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. با افزایش قیمت، ارزش بازار BONE نیز طی هفته گذشته نزدیک به ۱۶ درصد رشد کرد.

این داده‌ها خود نشان دهنده‌ی افزایش محبوبیت رمزارز BONE هستند و یکی از دلایل اصلی آن را می‌توان عرضه نسخه‌ی بتای Shibarium در هفته جاری دانست. البته انتظار می‌رود قیمت BONE هفته‌ی بعد نیز به این روند خود ادامه دهد.

در آینده BONE توکن تاثیر گذاری در اکوسیستم Shibarium خواهد بود؛ زیرا یک توکن کاربردی در پروتکل لایه ۲ اتریوم است. تمام هزینه‌های تراکنش در پروتکل نیز با استفاده از توکن BONE پرداخت خواهند شد که به اهمیت این توکن می‌افزاید.

BoneShibaSwap قبلاً اعلام کرده بود که پس از راه‌اندازی، دارندگان شیبااینو می‌توانند با سوزاندن توکن‌های SHIB خود در هر تراکنش، BONE خریداری کنند.

طبق داده‌های Santiment، پس از انتشار اطلاعیه نسخه‌ی بتا Shibarium، میزان رشد شبکه BONE افزایش یافت. این قضیه نشان می‌دهد که کاربران جدید به BONE علاقه‌مند شده‌اند.

دارندگان BONE  اخیرا سود زیادی کرده‌اند. سود حجم معاملات روزانه این رمزارز طی چهار روز گذشته ۱۷۵ درصد افزایش یافته، چرا که نسبت MVRV در بازه 30 روز گذشته مثبت بود.

رشد ۱۸ درصدی BONE

منیع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.