میزان خرید ریپل توسط نهنگ‌های BSC در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است

میزان خرید ریپل توسط نهنگ‌های BSC در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: توکن XRP، توکن بومی شبکه ریپل در چند روز اخیر به توکن محبوب نهنگ‌های BSC تبدیل شده و این نهنگ‌ها در حال خرید رمزارز ریپل هستند. خرید ریپل توسط نهنگ های BSC زمانی که رای SEC صادر شد، شدت بیشتری گرفته است.

طبق آمار whaleStats، توکن XRP ریپل به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بین ۱۰۰۰ نهنگ BSC در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است. این آمار همچنین نشان می‌دهند که ۲۰۰۰ نهنگ برتر BSC حدود ۱۵/۰۹ میلیون دلار توکن XRP دارند.

فعالیت نهنگ‌ها در بازار توکن ریپل پس از اعلام رای دادگاه در رابطه با پرونده SEC و ریپل به نفع ریپل شدت گرفت.

تمدید پشتیبانی Bitrue از این رمزارز

Bitrue، صرافی ارزهای دیجیتال نیز اعلام کرد که پشتیبانی خود از XRP را تمدید کرده است. این صرافی همچنین گفت که ۱۰ جفت XRP جدید را برای کاربران فهرست می‌کند.

این پلتفرم جفت‌های پایه را برای ارزهای دیجیتال MANA ،SAND ،ALGO ،BTTC ،HBAR ،AAVE ،CHZ ،DENT ،APE و AR اضافه خواهد کرد.

XRP یکی از رمزارزهایی است که قیمت آن در بحبوحه سقوط اخیر بازار ثابت مانده. به طوری که نمودار قیمتی آن در ۳۰ روز گذشته یک درصد افزایش را نشان می‌دهد، در حالی که بزرگترین ارز دیجیتال، در همین بازه زمانی حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته. در زمان نگارش این خبر ریپل با میانگین قیمت ۰/۳۴۱۲ دلار معامله می‌شود.

حجم معاملات این رمزارز نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ۱/۱۱ میلیارد دلار رسیده است. ارزش کل بازار آن نیز بیش از ۱۵/۲۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: coingape

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.