خریداران پشت بیت کوین را خالی کردند!

خریداران پشت بیت کوین را خالی کردند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۰

ساعاتی پیش و به دنبال کم شدن خریداران بیت کوین و کاهش حجم معاملات، قیمت این رمزارز به زیر سطح ۳۲,۰۰۰ دلار رسید. با این وجود پس از اندکی رشد، در حال حاضر برترین رمزارز بازار با قیمت حدود ۳۲,۲۱۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین

همزمان با سقوط قیمت بیتکوین، برترین آلت کوین بازار، اتر نیز علی‌رغم هاردفورک لندن در شبکه اتریوم که به زودی اجرا می‌شود، به زیر سطح ۲۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

 

 

بیتکوین در یک محدوده به دام افتاده بود!

گاس فرینگ (Gas Fring)، یک تحلیل‌گر توییتری ناشناس نموداری منتشر کرد و به روندهای نوسانی مشابه پیشین در بازار بیت کوین اشاره کرد. 

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، روند قیمتی بیت کوین پس از نوسانات شدید، وارد فاز تثبیت می‌شود و در یک بازه ثابت حرکت می‌کند. به‌عنوان مثال، در اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹، قیمت این رمزارز به مدت ۱۳۲ روز در یک محدوده در حال نوسان بوده است.

بیت کوین

در حال حاضر نیز ۵۵ روز است که قیمت بیتکوین در یک محدوده‌‌ی ثابت، یعنی بین سطوح ۳۰,۰۰۰ الی ۳۶,۵۰۰ دلار در نوسان است. طبق استدلال گاس فرینگ احتمالا تا ۲ هفته‌ی دیگر شاهد چنین نوساناتی در یک بازه محدود باشیم. 

سقوط بیت کوین آلت کوین‌ها را هم به دنبال خود کشاند!

همزمان با کاهش قیمت بیتکوین بسیاری از آلت کوین‌ها نیز به دنبال فروش گستره سقوط کردند و منجر به قرمز شدن نسبی نمای بازار کریپوکارنسی‌ها شدند.

بازار رمزارزها

رمزارزهایی که از این بازار خونین جان سالم به در بردند، توکن‌های NFT و یا گیمینگ مانند AXS و SLP بودند که به ترتیب ۳۲ و ۳۵ درصد رشد داشته‌اند.

در حال حاضر ارزش بازار کل رمزارزها حدود ۱/۳۱۴ تریلیون دلار است و بیتکوین ۴۶/۱٪  از این بازار را در تسلط خود دارد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.