کاردانو اندازه بلوک بلاک‌چین خود را 11 درصد افزایش داد

کاردانو اندازه بلوک بلاک‌چین خود را 11 درصد افزایش داد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

تیم توسعه دهنده‌ی بلاک‌چین کاردانو اندازه‌ی بلوک بلاک‌چین کاردانو را 11 درصد افزایش دادند. بار بلاک‌چین کاردانو ماه گذشته 90% افزایش یافته است. برای بررسی بیشتر خبر افزایش 11 درصدی اندازه بلوک کاردانو با بیتستان همراه باشید

افزایش 11 درصدی اندازه بلوک کاردانو

توسعه دهنده‌های کاردانو آخرین گزارش‌های خود را از پیشرفت این شبکه بلاک‌چینی ارائه کردند. براساس این گزارش، اندازه بلوک بلاک‌چین کاردانو 11 درصد افزایش یافته که این اتفاق در جهت بهینه سازی این شبکه انجام شده است.

اندازه کل بلوک این شبکه از 72 کیلوبایت به 80 کیلوبایت افزایش پیدا خواهد کرد. بعد از این افزایش، شبکه کاردانو قادر خواهد بود تا تراکنش‌های بیشتری را پردازش کند. با توجه به افزایش تعداد پروژه‌های راه‌اندازی شده در شبکه اصلی، این بلاک‌چین باید ترافیک بیشتری را پردازش کند.

ماه گذشته به دلیل افزایش پذیرش شبکه کاردانو، بار بلاک‌چین 90% افزایش یافت که این اتفاق نیاز به گسترش این شبکه را ضروری کرد. طبق گزارشات کاردانو، از اول فوریه میانگین بار بلوک‌ها همیشه بالای 85 درصد بوده است.

علاوه بر این، محدودیت حافظه پلتفرم پلوتوس از 12.5 میلیون به 14 میلیون واحد در هر تراکنش افزایش یافته است. همچنین افزایش قبلی نیز در ژانویه انجام شده بود.

این تغییرات در 4 فوریه اعمال خواهند شد. به دلیل رشد برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه کادانو (dApps)، توسعه دهندگان کاردانو اجازه داده‌اند تا این برنامه‌ها روان‌تر اجرا شوند.

این توسعه‌دهندگان قبل از ایجاد تغییرات و تنظیمات جدید، کارایی شبکه را به دقت بررسی می‌کنند.

براساس نقشه راه کاردانو، کاردانو قبلا باشو را اجرایی کرده است. مرحله‌ی باشو به بهبود اساسی شبکه کاردانو از نظر عملکرد، مقیاس‌پذیری و بهینه‌سازی اختصاص دارد. به دلیل افزایش کاربران، این تیم در حال حاضر بر روی بهینه سازی این شبکه تمرکز کرده است.

SundaeSwap، صرافی غیر متمرکز مبتنی بر کاردانو، نسخه بتای خود را در اواسط ژانویه امسال در شبکه اصلی راه‌اندازی کرده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.