رالی آدا تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟

رالی قیمت آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ شهریور ۱۴۰۰

کاردانو (آدا) با افزایش قیمت جایگاه سومین رمزارز برتر بازار را تصاحب کرد. این رمزارز در یک هفته گذشته روندی صعودی را طی کرده و توانسته سومین دارایی دیجیتال برتر از نظر حجم بازار شود. با نزدیک شدن به زمان هاردفورک آلونز که ارتقایی در شبکه کاردانو است، پیش‌بینی می‌شود قیمت این رمزارز افزایش بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

برای کسانی که با بیت‌ کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها بیگانه نیستند، آدا نامی آشناست. رکورد بالاترین قیمت این رمزارز در تمام زمان‌ها، در چند روز گذشته بارها شکسته شده و در یک هفته اخیر آدا بیش از ۳۷٪ رشد داشته است. با استفاده از اصل موج الیوت (EWP) و شاخص‌های تکنیکال (TA) می‌توان به این نتیجه رسید که کاردانو (آدا)‌ در مسیر افزایش قیمت قرار دارد و این رالی ممکن است برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند.

آدا روز دوشنبه اول شهریور ماه به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها رسید. این ارز رمزنگاری شده با رسیدن به قیمت ۲/۹۷ دلار شتاب زیادی را در افزایش قیمت تجربه کرد. رسیدن آدا به مرز ۳ دلاری شدن، سرمایه‌گذاران را با چالش‌‌های بسیاری مواجه کرده است. بزرگترین چالش سرمایه‌گذاران آدا در حال حاضر خرید این رمزارز یا فروش آن در بالاترین قیمت است.

تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال با نگاه به شاخص‌های تحلیل تکنیکال نسبت به تغییراتی نظر دادند که ممکن است در قیمت رمزارز کاردانو (آدا)‌ به وجود بیاید.

چارت روزانه

تحلیل‌گران بر این باورند که احتمال افزایش قیمت آدا در آینده نزدیک تا ۴ یا ۵ دلار وجود دارد. این رمزارز در موج پنجم افزایش قیمت خود در سال ۲۰۲۱ قرار دارد و در صورتی که این سناریوی افزایشی به حقیقت بپیوندد، قیمت آدا ابتدا ۳/۲۵ دلار و سپس ۳/۷۵ دلار می‌شود.

اگر این موج افزایش قیمت با فشار فروشندگان شکست بخورد، در روزهای آینده قیمت آدا به ۲/۲۵ یا ۲/۵۵ دلار می‌رسد و یک عقب‌گرد را در پیش خواهد داشت.

تا زمانی که سرمایه‌گذاران در حال خرید آدا هستند، قیمت این دارایی دیجیتال روند افزایشی خود را ادامه می دهد و ریزش قیمت تا سطح ۱/۸۷ دلار بعید به نظر می‌رسد.

هرچند،  با وجود روند افزایشی قیمت کاردانو شاخص مقاومت نسبی بازار خرسی را نشان می‌دهد. از نظر برخی تحلیل‌گران حوزه بلاک‌چین و رمزارز، قیمت ۳ دلار پتانسیل مقاومت را دارد. سه دلاری شدن کاردانو یک دو راهی و لبه تیغ این دارایی دیجیتال است.

در زمان نوشتن این مطلب، قیمت آدا ۲/۸۹ دلار است. در صورتی که این قیمت به ۳ دلار برسد، ممکن است با یک جهش صعودی به سمت ۴ دلاری شدن این رمزارز پیش برود،‌ اما احتمال عقب‌گرد نیز وجود دارد.  با این همه، میانگین‌ متحرک واگرا همگرا نشان‌دهنده بازاری گاوی و افزایش قیمت آداست. تریدرها تعیین می‌کنند که بازار این رمزارز همچنان روند افزایشی‌ خود را ادامه دهد یا نه.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.