مدیرعامل TradingView: «رالی بیت کوین ادامه‌دار خواهد بود.»

بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۳۹۹

بیت کوین چند روز پیش رکورد قیمتی خود را ثبت کرد و به بالای سطح ۲۴,۰۰۰ دلار رسید؛ در حال حاضر این رمزارز روند آرام‌تری دارد و در یک محدوده، اطراف سطح ۲۳,۰۰۰ دلار در نوسان است.

با وجود تثبیت فعلی که در قیمت بیتکوین مشاهده می‌شود، مدیر عامل پلتفرم محبوب TradingView، اعتقاد دارد که روند این رمزارز در آینده همچنان صعودی خواهد بود:

با این‌که عملکرد بیتکوین اخیرا سهمی‌وار بوده، اما فعلا اتفاق منفی‌ای پیش روی این رمزارز پیش‌بینی نمی‌شود و فکر می‌کنم روند آن صعودی باشد.

رکورد قبلی این رمزارز در سال ۲۰۱۷، ۱۹,۹۸۲ دلار بوده و در سال میلادی جاری (آذرماه ۱۳۹۹) با رسیدن به ۲۴,۰۰۰ دلار، این رکورد را بهتر از آن‌چه که انتظار داشتیم شکست. می‌توان گفت که بعد از رسیدنِ قیمت بیتکوین به ۲۴,۰۰۰ دلار و سپس کمی ریزش، میزان معاملات این رمزارز به دنبال این پول‌بک، طی چند روز گذشته کمی کاهش یافته است.

پیش از این وقتی بازار بیت کوین برای مدتی راکد می‌شد، تریدرها به آلت کوین‌ها رو می‌آورند و منجر به روند صعودی برای سایر کریپتوکارنسی‌ها به جز بیت کوین می‌شدند. اما به اعتقاد مدیرعامل تریدینگ‌ویو این دفعه شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

وی در این‌باره اظهار داشت:

من به آلت کوین‌ها اعتماد کمتری دارم، به خصوص با توجه به رو آوردن موسسات بزرگ و هادلرهایی که میزان زیادی از مارکت کپ بیت کوین را به خود اختصاص می‌دهند. احتمالا در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی، این سرمایه‌‌گذاران بزرگ به آلت کوین‌ها نیز رو آورند؛ اما متاسفانه باید به دوست‌داران آلت کوین‌ها بگویم که بیت کوین در جایگاه قوی‌تری قرار دارد.

در انتها می‌توان به شرکت‌های MassMutual و MicroStrategy  اشاره کرد که اخیرا روی بیت کوین سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی کرده‌اند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.