مدیر tradingview: رالی اخیر رمزارزها با سال ۲۰۱۷ متفاوت است

رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۳۹۹

روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌داد بر اساس نظر‌ تحلیل‌گران روند صعودی بیت کوین با رالی سال ۲۰۱۷ متفاوت است و درواقع پایدارتر خواهد بود.

علاوه بر تمایز روند صعودی بیت کوین با سال ۲۰۱۷، عده‌ای اعتقاد دارند که به صورت‌ کلی روند صعودی بازار کریپتوکارنسی‌ها با سال ۲۰۱۷ متفاوت است. پیرس کراسبی ( Pierce Crosby) مدیرکل وب‌سایت محبوب TradingView در این‌باره اظهار داشت که  انتشار گسترده‌ی استفاده از رمزارزها بین مردم عامل اصلی این تفاوت است.


بازار ارزهای دیجیتال از زمان پیدایشِ اولین رمزارز در سال ۲۰۰۹ (بیت کوین) تاکنون دست‌خوش پستی و بلندی‌های زیادی شده است. سال ۲۰۱۷ درخشان‌ترین سال برای رمزارزها و این صنعت بود، زیرا شاهد رشد قیمت چشم‌گیر بیت کوین و آلت کوین‌ها بودیم.

بازار کریپتوکارنسی در حال حاضر از بسیاری جهات مانند افزایش پذیرش، قانون‌گذاری‌ها و عوامل دیگری با آن زمان متفاوت است. کراسبی در این‌باره خاطرنشان کرد:

نکته‌ی کلیدی در اینجا توزیع حساب دارایی‌های دیجیتال است. در سال ۲۰۱۷ تعداد این حساب‌ها خیلی کمتر از امسال بوده و اکنون بسیار رشد داشته است.

صرافی Coinbase به تازگی گزارش داده که دارای ۳۰ میلیون حساب فعال و حدود ۳۵ میلیون کاربر است که این عدد در سال ۲۰۱۷ تنها ۱۱/۷ میلیون نفر بود.

کراسبی همچنین به سرمایه‌گذاران موسسه‌ای اشاره کرد که اخیرا به این حوزه رو آورده‌اند زیرا اخیرا شاهد سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگی مانند Square و Microstrategy روی بیتکوین بوده‌ایم.

پیشرفت تکنولوژی یکی دیگر از عواملی است که این فرد مهم دانسته و خاطرنشان کرد که در حال حاضر هزارن برنامه‌ی کاربردی روی بستر بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی شده است که این موضوع می‌تواند به افزایش قیمت‌ها دامن‌ بزند. به گفته‌ی وی، امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای یکی از همین پیشرفت‌های حاصل شده است.

شایان ذکر است که روز گذشته بیت کوین رکورد‌ قیمتی سال ۲۰۱۷ را شکست. اگرچه این رمزارز پس از شروع بحران همه‌گیر کرونا در سال ۱۳۹۸ ناگهان سقوط کرد، اما پس از آن در سال جاری به همراه اکثر رمزارزها قوی عمل کرد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.