احتمال ادامه‌ی رالی اتر تا سطح ۳,۴۰۰ دلار

احتمال ادامه‌ی رالی اتر تا سطح ۳,۴۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۰

با رشد اخیر بیت کوین، برترین آلت کوین بازار، نیز به بالای مقاومت ۳,۳۰۰ دلاری رسید و این احتمال وجود دارد که به زودی از سطح ۳,۴۰۰ دلار هم فراتر رود. پیش از پرداختن به تحلیل تکنیکال قیمت اتر، بر روند فعلی این رمزارز مروری خواهیم داشت:

  • اتریوم با قرار گرفتن در یک روند صعودی قوی به بالای سطوح مقاومتی ۳,۲۵۰ و ۳,۳۰۰ دلار رسید.
  • درحال حاضر قیمت اتر بالای سطح ۳,۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • در نمودار ساعتی قیمت اتریوم می‌بینیم که این آلتکوین توانست خودش را به بالای الگوی خرسی با مقاومت ۳,۲۴۰ دلار برساند.
  • با فرا رفتن قیمت اتر از سطح ۳,۳۵۰ دلار روند فعلی آن می‌تواند قوی‌تر شود.

تحلیل قیمت اتر

اتریوم در حال شکستن سطوح مقاومتش است و در حال حاضر بالای ناحیه حمایتی ۳۰۰۰ دلار قرار دارد. این رمزارز با فرا رفتن از سطح ۳,۰۵۰ دلار وارد این روند افزایشی قابل توجه شده است.

در نمودار قیمت اتر می‌بینیم که این رمزارز توانست سطوح مقاومتی ۳,۲۰۰ و ۳,۲۵۰ دلار را رد کند. همچنین در نمودار ساعتی می‌بینیم که اتر در حال حاضر بالای سطح میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و ۳,۲۵۰ دلار قرار دارد. اگر این روند صعودی ادامه داشته باشد، اولین مقاومت سر راه اتریوم سطح ۳,۳۵۵ دلار خواهد بود.

قیمت اتر

اگر اتر بتواند به بالای سطح ۳,۳۵۵ دلار برسد، ممکن است روند صعودی فعلی قوی‌تر شود. در حال حاضر اولین مقاومت کلیدی سطح ۳,۲۶۰ دلار است که با فرا رفتن از این سطح احتمالا شاهد رشد قیمت اتر تا سطح ۳,۵۰۰ دلار باشیم (در زمان انتشار این تحلیل اتر از این سطح مقاومت گذشته و در حال حاضر با قیمت ۳,۳۳۷ دلار معامله می‌شود).

بررسی سناریوی ریزشی قیمت اتر

اگر اتریوم نتواند خودش را به بالای سطوح مقاومتی ۳,۳۵۵ و ۳,۳۶۰ دلار برساند، ممکن است وار یک فاز اصلاح قیمت شود. در این روند ریزشی، حمایت فوری برای قیمت اتر سطح ۳,۳۰۰ دلار خواهد بود.

با ریزش اتر به زیر این حمایت، تارگت بعدی ریزش قیمت اتر سطح ۳,۲۵۰ دلار و شکستن خط روند خواهد بود. با رسیدن اتر به زیر ناحیه حمایتی ۳,۲۵۰ دلار، قیمت این آلتکوین می‌تواند تا سطح میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته ریزش کند .حمایت بعدی در این روند نزولی سطح ۳,۲۰۰ دلار و بعد از آن سطح ۳,۱۲۰ دلار خواهد بود.

منبع: .newsbtc.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.