کاردانو، برای هاردفورک آلونزو آماده می‌شود!

کاردانو، برای هاردفورک آلونزو آماده می‌شود!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۰

اخیرا تاریخ راه‌اندازی هاردفورک آلونزو کاردانو بر سر زبان‌ها افتاده است و بر اساس گزارش‌ها این به‌روزرسانی اواسط شهریور ماه امسال برگزار می‌شود. 

در آخرین قسمت از برنامه Cardano360 که در روز ۲۶ آگوست (۵ شهریور) برگزار شد، سرپرست تحویل کاردانو نایجل همسلی (Nigel Hemsley)، اظهار داشت که تا قبل از اجرای هارد فورک آلونزوی کاردانو (Alonzo) که قرار است در ۲۱ شهریور انجام شود، شبکه‌ی آزمایشی نهایی این هاردفورک اجرا می‌شود. این تست‌نت ( شبکه آزمایشی) در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) اجرایی خواهد شد.

تلاش سخت برای راه اندازی تست‌نت نهایی قبل از اجرایی شدن هاردفورک آلونزو

نایجل همسلی در سخنرانی خود در Cardano360، خاطرنشان کرد که تیمش برای راه اندازی این شبکه آزمایشی نهایی به سختی کار کرده‌‌اند و آن‌ها حتی آخر هفته‌ها هم به سختی کار می‌کنند.

وی اظهار داشت که در هر شرایطی این برنامه اجرا خواهد شد مگر این‌که یک اتفاق غیرمنتظره رخ دهد و در روند راه‌اندازی این تست‌نت وقفه ایجاد کند؛ با این حال تا به اینجای کار همه چیز مثبت است و در مسیر درستش پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد که پروپوزال اجرای این تست‌نت یکشنبه ارائه خواهد شد و اگر همه چیز خوب پیش برود، در اول سپتامبر اجرا می‌شود.

در اوایل ماه جاری، IOHK، تیم توسعه دهنده کاردانو، اولین نسخه تست‌نت عمومی کاردانو، یعنی Alonzo Purple را اجرایی کرد. گفتنی است که قبل از اجرای هاردفورک نهایی در ۲۱ شهریور، چندین شبکه آزمایشی Alonzo با نام‌های Alonzo Blue ، Alonzo White و Alonzo Purple وجود دارد.

صرافی‌ها در حال آماده شدن برای آلونزو هستند

شایان ذکر است که هاردفورک آلونزو قرار است امکان اجرای قراردادهای هوشمند را روی بزرگ‌ترین بلاک چین با مکانیزم اثبات سهام (PoS)، برای کاربران فراهم کند.

 

کاردانو در تلاش است تا حمایتِ صرافی‌ها را نسبت به این هاردفورک، برای اجرایی شدن قراردادهای هوشمند جلب کند. در همین حال چندین صرافی بزرگ از جملهBittrex ،Bitpoint ،Coinbase ، Coinbase Pro ،HitBTC ،Kubecoin در حال آماده شدن برای هاردفورک آلونزو هستند.

بر اساس اظهارات همسلی، کاردانو برای تامین نقدینگی تا قبل از اجرا شدن این هاردفورک، نیاز به جلب مشارکت بیشتری از سمت صرافی‌ها دارد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.