نتایج جست‌وجوهای مرتبط با رمزارزها در برنامه WEchat نمایش داده نمی‌شوند

عدم نمایش نتایج جست و جو در مورد رمزارزها در WeChat
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

شایعاتی درباره عدم نمایش نتایج جست و جو در مورد رمزارزها در WeChat که به عنوان پلتفرم پیشرو رسانه‌های اجتماعی چین شناخته می‌شود، وجود داشت. اخیرا این شایعه به حقیقت پیوسته و کاربران WeChat دیگر نمی‌توانند در نتایج جستجوی خود موارد مربوط به صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده را مشاهده کنند. همراه با بیتستان ادامه این خبر را بخوانید.

عدم نمایش نتایج جست و جو در مورد رمزارزها در WeChat

WeChat یک رسانه اجتماعی محبوب در چین است که یک میلیارد کاربر فعال دارد. به گفته کالین وو (Colin Wu)، وبلاگ‌نویس حوزه رمزنگاری، WeChat جستجوهای Binance  ،Huobi و سایر صرافی را ممنوع کرده است.

پس از ممنوعیت رمزارزها در چین، پلتفرم‌های تجاری سریعا معاملات کاربران چینی را ممنوع کردند. همانطور که در خبرهای قبل اعلام شده بود، Huobi تا آخر امسال تصمیم بر حذف تمام کاربران چینی خود دارد.

ممنوع شدن ثبت نام کاربران چینی در صرافی هیوبی

برای خواندن این خبر کلیک کنید

در یک گروه WeChat، لئون لی (Leon Li)، بنیانگذار Huobi اعلام کرد که به خاطر سرکوب و فشارهای دولت چین، این کشور را ترک می‌کند. در اواخر ماه جولای، Huobi شعبه پکن خود که در 2013 تاسیس شده بود را منحل کرد. در همان ماه صرافی Binance نیز توسط فایروال بزرگ چین (great firewall)، مسدود شد.

در ماه جون، Baidu و دیگر موتورهای جستجوی محبوب در چین، جستجوهای مرتبط با صرافی‌های رمزارز را ممنوع کردند.

فایروال داخلی چین از اواخر ماه سپتامبر جلوی دسترسی CoinMarketCap و CoinGecko که دو وبسایت رایج ارزهای دیجیتالی هستند را گرفت.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.